چاپ مطلب چاپ مطلب

رضوانشهر آماده اسکان مسافران و میهمانان نوروزی است

فرماندار رضوانشهر گفت: آمادگی لازم برای اسکان مهمانان نوروزی در این شهرستان بعمل آمده و در این راستا تعداد ۱۰ کمیته با شرح وظایف مربوطه فعال است.

همای گیلان، محمد مهدی مظفری ضمن تبریک فرارسیدن سال نو به ملت شریف ایران اسلامی به ویژه مردم شریف شهرستان رضوانشهر اظهار داشت: این منطقه با توجه به پتانسیل بسیار بالای گردشگری از جمله مواهب خدادادی (جاذبه های طبیعی، تاریخی و مذهبی) این شهرستان را از شهرستان های دیگر استان متمایز می نماید.

وی تصریح کرد: ۲۱ کیلومتر ساحل دریا از روستای تازه آباد تا سیمبرخاله، پارک جنگلی دکتر درستکار، بنای تاریخی اسپیه مزگت یا مسجد سفید با قدمتی بیش از یکهزار سال، آبشار ویسادار پره سر با چشم اندازی زیبا از جمله مکان های دیدنی این شهرستان هستند .

همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه تأمین امکانات ضروری در این شهرستان افزود: از نظر تأمین و فراهم سازی ارزاق و مایحتاج عمومی نیز اقدامات خوبی صورت گرفته و نظارت ها به صورت مستمر و مداوم توسط عوامل نظارتی انجام می شود.

فرماندار و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان رضوانشهر همچنین گفت: تمهیدات لازم در خصوص امنیت جاده ای، امدادی، خدمات رسان و دستگاه های نظارتی کمیته های ستاد اسکان جهت رفاه و آسایش مسافران و گردشگران بعمل آمده است.

مظفری در ادامه بیان داشت: برگزاری مراسم استقبال از نوروز و برپایی سفره های هفت سین، نمایشگاه صنایع دستی و سوغات، جشنواره های فرهنگی و بومی محلی نوروز که زمینه ساز جذب و ماندگاری گردشگران در غنی سازی اوقات فراغت آنان می باشد از دیگر اقدامات انجام شده بوده که این نکته بارز در ارزشیابی سال گذشته در بحث اسکان رتبه دهم و در برگزاری جشنواره ها و برنامه های فرهنگی شهرستان رضوانشهر را پیشتاز شهرستان های استان گیلان معرفی نمود و همچنین راه اندازی مراکز اطلاع رسانی جهت راهنمایی مسافران و گردشگران نیز از دیگر اقدامات انجام شده در این راستا می باشد.

محمد مهدی مظفری همچنین با اشاره به امکانات اسکان مسافران و میهمانان نوروزی یادآور شد: در حوزه اسکان ۳ هتل، ۱۵ مدرسه با ۱۳۰کلاس و ۴۲ سوئیت(خانه معلم و استراحت گاه فرهنگیان) و ۳۰۰ مسافر کاشانه و مجتمع ها و مهمان سراهای ادارات و همچنین پایگاه هلال احمر شهرستان در ۲ محور و مساجد بین راهی آماده ارائه خدمات به مسافران و گردشگران در سطح این شهرستان می باشند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …