چاپ مطلب چاپ مطلب

رفتار غیراخلاقی یک نانوا در آستارا / نانوایی تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

 رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آستارا گفت: واحد نانوایی متخلف که عمل ناشایست او در اعتراض مشتری به عملکرداش در فضای مجازی بازتاب پیدا کرده بود پلمپ شد.

همای گیلان، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا گفت: نانوایی متخلف که با رفتار غیر اخلاقی موجب رنجش مشتری شده بود، با رای کارگروه آرد و نان این شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

محسن آهنی شامگاه سه شنبه در گفت و گویی افزود: دیروز متصدی این نانوایی بربری پز به دنبال اعتراض یکی از مشتریانش به تاخیر و تعلل در عرضه نان های پخته شده، از خود رفتاری خلاف اخلاق بروز داده بود.

وی ادامه داد: حرکت نادرست نانوا در شبکه های اجتماعی بازتاب یافته بود و تعطیلی نانوایی با تصمیم کارگروه آرد و نان و با همکاری نیروی انتظامی، یادآوری ضرورت تکریم ارباب رجوع در بازار است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا بیان کرد: عرضه کنندگان هر نوع کالا و خدمات، به تکریم مشتری و رفتار حسنه با مراجعه کنندگان موظف هستند و ادب و نزاکت عمومی، باید به عنوان سرمایه ای اجتماعی در جامعه پاس داشته شود.

آهنی اظهار کرد: ۲۴۰ نانوایی در آستارا فعال است و بازرسان و ماموران اداره صنعت، معدن و تجارت علاوه بر نانوایی ها بر عملکرد همه واحدهای تجاری نظارت می کنند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

” اعلام برنامه های دهه کرامت در گیلان

” اعلام برنامه های دهه کرامت در گیلان مسئول کانون جوانان رضوی گیلان اذعان کرد: …