چاپ مطلب چاپ مطلب

رقابت انتخاباتی نوبخت و شیخان در گیلان

رقابت انتخاباتی نوبخت و شیخان در گیلان

به گزارش ……… پیش ثبت نام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز دوشنبه ۱۶ مرداد آغاز شده و تا روز یکشنبه ۲۲ مرداد ادامه دارد.

در سه روز گذشته حدود ۲۰ هزار نفر در این دوره انتخابات پیش ثبت نام انجام دادند اما تا کنون از پیش ثبت نام چهره های مشهور و سیاسی خبری منتشر نشده است.

البته شاید چهره های نام آشنا و سیاسی پیش ثبت نام خود را به روزهای آینده موکول کرده باشند.

در این میان برای رقابت و کسب ۱۲ صندلی سبز استان گیلان در مجلس شورای اسلامی، اخباری در سطح استان منتشر می شود و حتی برخی اقشار از چهره هایی برای حضور در انتخابات دعوت کردند.

بعنوان مثال از محمد شیخان چهره سیاسی استان بعنوان یکی از کاندیداهای انتخابات مجلس آینده نام برده می شود و در روزهای گذشته در سطح استان خبرهایی منتشر شده که وی قصد دارد در انتخابات مجلس ورود کند هر چند وی تا کنون واکنشی به این اخبار نداشته است.

همچنین خبری در استان منتشر شد که محمد باقر نوبخت منتسب به دولت روحانی نیز تصمیم دارد در انتخابات آینده ورود کند.

هر چند در مورد تائید صلاحیت نوبخت مباحثی مطرح است اما رقابت انتخاباتی نوبخت و شیخان در گیلان می تواند فضای انتخاباتی را وارد شور و هیجان خاصی کند.

چرا که یکی منسوب به دولت روحانی و دیگری منسوب به دولت رییسی است و این خود بر مشارکت انتخاباتی می افزاید.

در هر حال باید تا پایان پیش ثبت نام انتخابات در روز یکشنبه آینده صبر کرد و دید که آیا ثبت نام این ۲ چهره ملی در استان که محل تولدشان است، انجام می شود یا نه.

قطعا با حضور این چهره ها ضمن افزایش مشارکت مردمی در استان و جذابیت های بالای این رقابت، نتیجه آرای این دو کاندیدای احتمالی پیام مشخصی برای جامعه خواهد داشت.

About مدیر خبر1

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …