چاپ مطلب چاپ مطلب

رقابت ۱۲۰۰ بانوی ورزشکار در رشت آغاز شد

همای گیلان:یک‌هزار و ۲۰۰ نفر از بانوان ورزشکار گیلان در المپیاد ورزشی این استان رقابت خود را آغاز کردند.

خبرگزاری فارس: رقابت 1200 بانوی ورزشکار در رشت آغاز شد

 نخستین المپیاد ورزشی بانوان گیلان عصر امروز در سالن تختی ورزشگاه شهید عضدی این شهر آغاز شد.

رئیس گروه ورزش بانوان در حاشیه برگزاری المپیاد به خبرنگار فارس اظهار کرد: المپیاد ورزشی بانوان یادواره سرداران و ۸ هزار شهید گیلان به مناسبت دهه فجر آغاز شده است.

مریم بخشی با بیان اینکه المپیاد ورزشی بانوان در ۹ رشته در حال برگزاری است، تصریح کرد:  یک‌هزار و ۲۰۰ هزار نفر از بانوان ورزشکار رده سنی کمتر از ۱۶ سال از شهرستان‌های گیلان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی درباره حضور رباب شهریان معاون وزیر ورزش در مراسم آغاز فعالیت المپیاد ورزشی گفت: معاون وزیر در حاشیه مراسم مذکور از مکان‌های ورزشی ماسال و پیست قایقرانی بندرانزلی نیز بازدید می‌کند.

این مسئول با قدردانی از حمایت و همکاری سازمان فرهنگی‌ـ‌ورزشی شهرداری رشت در المپیاد ورزشی، یادآور شد: یکی از وظایف و برنامه‌های کمیته ورزش کنگره سرداران و ۸ هزار شهید گیلان، برگزاری المپیاد ورزشی بانوان بود.

وی برگزاری المپیاد ورزشی بانوان را در سطح بالای کمی و کیفی با پهنه گسترده استانی و به منظور استعدادیابی عنوان کرد و متذکر شد: تاکنون چند جلسه با حضور مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، مسئولان ورزشی بانوان و… برگزار شده است.

 نخستین المپیاد ورزش بانوان گیلان در رشته‌های تکواندو، بدمینتون، بسکتبال، والیبال، شطرنج، کاراته، فوتسال، ووشو و دو و میدانی در سالن‌های مجموعه ورزشی شهید عضدی و یادگار امام (ره) رشت در حال برگزاری است.\\فارس

 

About سردبیر

Check Also

مرد مغازه دار کارگر خود را با چاقو کشت/ متهم به قتل می گوید مقتول مدتی پیش به خواهر او تجاوز کرده

مرد مغازه دار کارگر خود را با چاقو کشت/ متهم به قتل می گوید مقتول …