چاپ مطلب چاپ مطلب

رهبری املشی نماینده مردم رودسر: از نهادهای اطلاعاتی و امنیتی انتظار بیشتری می رفت / جلوی بدعت خرید و فروش رای را خواهم گرفت

همای  گیلان: محمدمهدی املشی نماینده فعلی مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی از ارسال گزارش ها و مستندات واصله به شورای نگهبان در خصوص رسیدگی به تخلفات صورت گرفته در این حوزه انتخابیه خبر داد.

 رهبری املشی  اظهار داشت: گزارشات بسیاری از تخلفات گسترده در خصوص خرید و فروش رای از سوی اقشار مختلف مردم از کسبه و بازاری و قشر جوان در این حوزه انتخابیه به دست ما رسیده که با جمع آوری آنها و مستند سازی، همه به شورای محترم نگهبان ارسال شده است.

وی افزود: انتظار ما از این نهاد رسیدگی کننده به شکایات این است که با جدیت و بدون در نظر گرفتن هیچ ملاحظه ای به این موارد توجه ویژه کند و با اقدام قاطع جلوی این تخلفات که حقیقتا چهره واقعی انتخابات را مخدوش ساخته برخورد جدی نماید.

index

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با ابراز تاسف از این موارد پیش آمده در این شهرستان گفت: از نهادهای اطلاعاتی و امنیتی و قضایی شهرستان انتظار بیشتری می رفت که در جمع آوری این تخلفات گسترده کمک رسان باشند ولی تا امروز جمع آوری این مستندات بر عهده خودمان بوده و از نهادهای زیربط شهرستان که وظیفه نظارت بر سلامت انتخابات را داشتند اقدام قاطعی صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: در این راه نهایت تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا اولا جلوی این بدعت ها که مخرب چهره واقعی انتخابات است گرفته شود و ثانیا از حقوق مردم شریف رودسر که انتظار برگزاری انتخابات سالم و بدون شبهه را دارند دفاع شود.//تابناک

About سردبیر

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …