چاپ مطلب چاپ مطلب

روح الله بخشی نژاد در دیدار با مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان لاهیجان روابط عمومی ها عملکرد دستگاههای اجرایی را به بهترین نحو منعکس کنند/

روح الله بخشی نژاد در دیدار با مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان لاهیجان

روابط عمومی ها عملکرد دستگاههای اجرایی را به بهترین نحو منعکس کنند/

روایت  اول اقدامات و اتفاقات از سوی روابط عمومی‌ها باشد

همای خبر- نقل از روابط عمومی فرمانداری لاهیجان ، روح الله بخشی نژاد در دیدار با مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان لاهیجان با اشاره به نقش و جایگاه روابط عمومی ها در ادارات و سازمان ها ، بیان داشت : مهمترین وظیفه روابط عمومی ایجاد رابطه مناسب بین دستگاه اجرایی و مردم است .

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار رسانه در افکار عمومی ، افزود : فعالیتها و دستاوردهای دستگاه های اجرایی باید توسط روابط عمومی منعکس شود.

سرپرست فرمانداری لاهیجان افزود : دشمن به دنبال سیاه نمایی نسبت به جمهوری اسلامی است و پاسخ بسیاری از این سیاه نمایی ها باید توسط روابط عمومی ها با انتشار اقدامات و فعالیت های ادارات و سازمانها صورت گیرد.

بخشی نژاد با اشاره به وضعیت کنونی کشور پیشرفتهای صورت گرفته در حوزه های مختلف را با تلاشها و زحمات دستگاه های اجرایی کشور دانست و گفت : روابط عمومی به عنوان ویترین ادارات باید این اقدامات را ببیند و در انتشار آن نهایت تلاش را داشته باشد .

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره آسیب هایی که به کشور در اغتشاشات سال گذشته صورت گرفت ، افزود : در کنار این آسیب ها یک فرصت هم برای ما بود و آن این است که بدانیم در جنگ روایت ها هنوز به جایگاه اصلی خود نرسیده ایم و اگر تفسیر اول از سوی ما نباشد فضا سازی از سوی دشمن صورت خواهد گرفت.

سرپرست فرمانداری لاهیجان با تاکید بر اینکه روایت اول اقدامات و اتفاقات باید روابط عمومی ها باشند ، افزود :  رسانه امروز در جهت دهی افکار عمومی مهمترین  نقش را دارد و انعکاس به موقع اخبار از سوی روابط عمومی ها و ارتباط خوب آنان با رسانه ها میتواند در انتشار به موقع اخبار دستگاه های اجرایی مثمرثمر باشد .

نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان در ادامه با تاکید بر نقش تاثیرگذار روابط عمومی ها در داخل خود ادارات ، گفت : سازمان ها و ادارات باید نسبت به مناسبتهای ملی و مذهبی فعال باشند و فضاسازی های ادارات در ایام دهه فجر و انتخابات را جدی بگیرند.

وی در بخش پایانی سخنان خود انتخابات آتی را از مهمترین انتخاباتهای سالهای اخیر نظام جمهوری اسلامی خواندو گفت : دشمن تلاش میکند تا مردم از حق قانونی خود برای انتخاب نماینده استفاده نکنند و ما وظیفه داریم ضمن تبیین شرایط حساس کنونی  همه مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت نمایم.

بخشی نژاد همچنین تشکیل شورای روابط عمومی را یک ضرورت خواند و خواستار تشکیل شورای روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان لاهیجان شد .

About نسرین عشقی

Check Also

رئیس شورای شهر چاف و چمخاله : هیچ تصمیمی برای تغییر در مدیریت شهری نداریـم

رئیس شورای شهر چاف و چمخاله : هیچ تصمیمی برای تغییر در مدیریت شهری نداریـم …