چاپ مطلب چاپ مطلب

روزهای پرکار هفته پژوهش در آموزشکده سمای سیاهکل

همای گیلان: با اعلام برنامه های هفته پژوهش آموزشکده سما سیاهکل، دفتر پژوهش این مرکز آموزشی فرهنگی در این هفته روزهای پرکاری را سپری خواهد کرد و با برگزاری سخنرانی ها، بازدیدهای علمی، کارگاه های متعدد آموزشی و همچنین نمایشگاه های متعدد جهت بالا بردن توان علمی دانشجویان گام بر می دارد.
دکتر مهدی هاتف رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای سما سیاهکل ضمن برشمردن برنامه های متنوع پژوهشی این مرکز آموزشی فرهنگی، پژوهش را لازمه کار دانشگاه عنوان کرد و دانشجوی موفق را فردی دانست که آموخته هایش بر محور پژوهش و تحقیق باشد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: داشتن جامعه ای بانشاط و پویا در گرو داشتن دانشگاهی قوی بر مبنای پژوهش محوری است و باید تمام تلاش مان این باشد با تقویت مقوله های پژوهشی و فرهنگی به نشاط علمی دانشگاه کمک کنیم تا بتوانیم به تبع آن جامعه ای با نشاط و خلاق داشته باشیم. رئیس آموزشکده سما سیاهکل در مورد برنامه های هفته پژوهش این دانشکده نیز خاطرنشان کرد: درجلسه شورای پژوهشی جمعا ۲۵ برنامه از قبیل «سخنرانی های علمی»، «برگزاری نمایشگاه های متعدد»، «بازدیدهای علمی» و «دوره های آموزشی» به تصویب رسید که امیدواریم به بهترین نحو اجرایی شود تا بتوانیم کاری درخور یک مرکز دانشگاهی ارائه نماییم.
هاتف در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شهرستان سیاهکل از نظر جغرافیایی نسبت به سایر شهرستان های گیلان در حاشیه قرار دارد و با توجه به اینکه رتبه آموزشکده سما سیاهکل در درجه کوچک از نظر سازمانی قرار دارد ولی کارها و برنامه های این مرکز آموزشی فرهنگی در نوع خود بی نظیر بوده و جا دارد که از تلاش، همکاری و همدلی کارکنان، اساتید و دانشجویان این مجموعه آموزشی فرهنگی تقدیر و تشکر ویژه داشته باشم. گفتنی است این مرکز آموزشی فرهنگی سال گذشته با اجرای برنامه های متنوع پژوهشی در طول سال و به ویژه در هفته پژوهش توانست رتبه برتر کشوری در سطح سازمان سما را از آن خود کند.
لازم به ذکر است که اهم این برنامه ها عبارتند از :

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

کارگرنیا رئیس شورای شهر رشت در نخستین مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی و شهرداران شهرهای مرکز شهرستان های گیلان: معضل پسماند مشکل مشترک شهرهای استان گیلان

کارگرنیا رئیس شورای شهر رشت در نخستین مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی و شهرداران شهرهای …