چاپ مطلب چاپ مطلب

روز بین المللی تالاب ها و برنامه های خاص باحضور مدیران استان بازیگران صداوسیما/دکترشمسی پور مدیرکل گیلانی حفاظت محیط زیست قزوین از بازیگران سینما تقدیر کرد و بامردم سخن گفت

همای گیلان: در گفتگویی با مدیرکل گیلانی حفاظت محیط زیست استان قزوین؛ وی از برنامه های خاص گرامیداشت روز بین المللی تالاب و روزجهانی هوای پاک خبرداد.
دکترسیاوش شمسی پور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت:
به مناسبت روز ملی هوای پاک با شعار با هم به سوی هوای پاک و روز بین المللی تالاب ها این اداره‌ کل با همکاری باشگاه آپاژیم ، شهرداری قزوین ، اداره کل مدیریت بحران استان قزوین ، مدیریت بانک سپه و تشکل و تشکل زیست محیطی پازشهر یک دوره مسابقات ژیمناستیک بین گروه های سنی نونهالان و کودکان در سالن شهید بابایی قزوین برگزار گردید .
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین افزود:
در این مسابقات بیش از ۲۰۰ نفر از نونهالان و کودکان ژیمناستیک کار قزوینی با خانواده به رقابت پرداختند و به نفرات برتر مدال و هدایایی اهدا شد .
وی همچنین گفت:در این دوره مسابقات هنرمندان سینما و ورزشکاران کشور حضور داشتند که به پاس این حضور از آنها تقدیر گردید.
مدیرکل گیلان حفاظت محیط زیست استان قزوین در پایان گفت: این برنامه نمادین و حضور نونهالان و نوجوانان و خانواده ها و مسولین صرفا جهت تکرار موضوع محیط زیست بوده تا مردم بیشتر به این امر خطیر آگاه شوند و به صورت همیار در کنار سازمان حفاظت محیط زیست قرار گیرند.

به تمامی شرکت کنندگان مدالهایی با گرامیداشت روز جهانی تالاب اهدا شد.

باکانال همای خبر همراه شوید

About سردبیر

Check Also

فرماندار لنگرود در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان: فرهنگ کتابخوانی باید در خانواده ها ترویج داده شود

فرماندار لنگرود در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان: فرهنگ کتابخوانی باید در خانواده ها …