چاپ مطلب چاپ مطلب

روند انتخابات شورای شهر و روستا در رضوانشهر آغاز شد

فرماندار رضوانشهرگفت: با آغاز روند انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، داوطبان شرکت در این رویداد مهم سیاسی می‌توانند مشارکت خود را در انتخابات پیش رو به نمایش بگذارند.

همای گیلان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، محمود قاسمی روز شنبه بیست و دوم آذرماه در دومین جلسه هماهنگی و تمهید مقدمات ستاد انتخابات رضوانشهر که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: برگزاری انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره ریاست جمهوری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و برگزاری قانونمند و با شکوه آن، اولویت برگزار کنندگان در سطح شهرستان است.

وی با اشاره به ابلاغیه وزارت کشور در خصوص آغاز روند فعالیت انتخابات در حوزه شورای اسلامی شهر و روستا گفت: داوطلبان شورای اسلامی شهر از روز پنجشنبه ۲۰ آذرماه و داوطلبان شورای اسلامی روستاها از تاریخ ۱۶ دی‌ماه ۹۹می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات قضایی، پلیس ۱۰+ یا سامانه جامع خدمات الکترونیک قضایی به نشانی WWW.ADLIRAN.IR نسبت به دریافت گواهی عدم سوء پیشینه اقدام و هنگام ثبت نام ارائه کنند.

فرماندار رضوانشهر بیان داشت: ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه مورخ ۲۰ اسفند آغاز و تا ساعت ۱۸ روز سه‌شنبه مورخ ۲۶ اسفند جمعاً به مدت ۷ روز ادامه می‌یابد.

قاسمی تصریح کرد: ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستاها و تیره‌های عشایری نیز از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۱۶ فروردین سال آینده آغاز شده و تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۲۲ فروردین جمعا به مدت هفت روز ادامه پیدا می‌کند.

وی تأکید کرد: بر اساس تبصره ۳ ماده ۳۰ قانون انتخابات شوراهای اسلامی، داوطلبان در هنگام ثبت نام می‌باید نسبت به ارائه گواهی عدم سوءپیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد، اقدام کنند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، ‌ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

باکانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …