چاپ مطلب چاپ مطلب

رونمایی از المان میدان شهدای شهر رانکوه در هفته دفاع مقدس

اختصاصی همای گیلان :همزمان با اغازین روز هفته گرامیداشت هفته دفاع مقدس، المان میدن شهدای رانکوه با حضور سردار هامون محمدی فرمانده سپاه قدس گیلان، جعفری فرماندار املش،حجت الاسلام و المسلمین روحانی امام جمعه املش، بخشداران مرکزی و بخش رانکوه، شهردار رانکوه،اعضای شورای شهر رانکوه،مسئولین و مردم شهر رانکوه رونمایی شد.

2

در این مراسم شهردار رانکوه ضن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب گفت : هزینه انجام شده برای ساخت المان و محوطه سازی میدان شهدا بالغ بر ۲۰میلیون تومان بوده است که از حمایت اعضای محترم شورای شهر رانکوه ، فراندار و امام جمعه محترم قدردانی می نمایم.

رشیدی نژاد شهردار رانکوه گفت : خیلی خوشحالم که در چنین روز مقدسی، این میدان با دستان یکی از نیرومندترین افراد عرصه جبهه و مقاومت به بهره برداری میرسد.

در این مراسم سردار هامون فرمانده سپاه قدس گیلان نیز ضمن قدردانی از شهردار و اعضای شورای شهر رانکوه گفت : سلیقه بسیار زیبایی را که در ساخت این میدان به پاس قدردانی از افرادی که کمتر کسانی مثل آنها بوده اند؛ بکار گرفته شده است، جای قدردانی دارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان بیان داشت : شهدا و جانبازان املشی ما کسانی هستند که به یقین بزرگی جنگ را درک کرده بودند، از مرگ هراسی نداشتند و نام املش را مقارن با شجاعت و دلیری بر زبان ها طنین انداز کردند.

وی اظهار داشت : اجر کار شما فقط با خداوند و این شهیدان والامقام است و هیچ کس یارای قدردانی از شما نیست.

1

خبرنگار: فاطمه مشفق

About سردبیر ارشد

Check Also

مرد مغازه دار کارگر خود را با چاقو کشت/ متهم به قتل می گوید مقتول مدتی پیش به خواهر او تجاوز کرده

مرد مغازه دار کارگر خود را با چاقو کشت/ متهم به قتل می گوید مقتول …