چاپ مطلب چاپ مطلب

رونمایی از عملکرد مدیران دولتی در هفته دولت /مهرداد عوض محمدی

اختصاصی همای گیلان، دوم تا هشتم شهریور هر سال به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است. کارنامه مدیران دولتی در این هفته رونمایی می شود. در هفته دولت شاهد افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌هایی هستیم که به نوعی نماد عملکرد افراد دولتی برای خدمت رسانی به مردمی است که به پشتوانه ان ها منتظرکیفیت بخشی به امور معیشتی خود هستند.

?اما آنچه مسلم است،هفته دولت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جایگاه ویژه‌ای در جهت وفاق و همدلی و نشان دادن خدمت به مردم در سایه عدل الهی بوده و به همین لحاظ باید فارغ از بریدن روبان های زیبا در فرصتی جداگانه به دنبال آمار اصلی میزان خدمت رسانی به مردم بود. مساله ایی که باید مطالبه اصلی رسانه ها باشد.

?در هفته دولت مجموعه دولت که “خادمی ملت” را به عنوان بالاترین شأن و مدالی پرافتخار برای خود می داند و همه تلاش خود را صرف توسعه متوازن و پایدار کشور با همراهی قوای مقننه و قضائیه و نهادهای انتظامی و نظامی کشور می نماید باید در جهت انعکاس دستاوردهای خود برای ملت بزرگ ایران و نکوداشت و بزرگداشت شهدای بزرگواری که در جهت خدمت به اسلام و انقلاب و مردم جان خود را تقدیم کرده اند گام بردارد .

?در همین راستا فعالین عرصه رسانه و تمام ابزارهای قانونی آنها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولین محسوب می گردند انتظار دارند خدمات ارائه شده به مردم که با استفاده از ظرفیت ها و ثروت کشور کارمی کنند درجهت برآورد انتظارات و مطالبات مردم مشخص و ارائه شود.

?مشخصا رسانه ها در این امر با توجه به رسالت ذاتی خود وظیفه دارند کلیه عملکردها را انتقال داده و مسئولینی که در این راستا فعالیت بالقوه وبالفعلی داشتند معرفی کنند و همچنین مدیران و مسئولین ای که نتوانستند از ظرفیت‌های موجود استفاده کنند و بین خود و مردم فاصله انداخته اند آنها نیز باید به صورت شفاف در چهارچوب قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران عملکرد خود را بیان کنند.

?حداقل انتطار جامعه رسانه ای از مسئولین این است که با توجه به بیانات مقام معظم رهبری که در بیانات خود تاکید در امید در جامعه،گام دوم انقلاب و اقتصادمقاومتی را داشته اند هفته دولت می تواند این امید را در بین مردم تقویت کند که مسئولین همگام با مردم در این اوضاع بد اقتصادی و سخت اقتصادی که معیشت مردم را تحت تأثیر قرار داده ،همگام با مردم و همراه آنان باشند و برای پیشرفت کشورمان گام‌های بلندی بردارند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

رشد گرانی‌ها و قیمت‌های کمرشکن امان مردم را بریده؛ دولت رئیسی فقط یک تماشاچی منفعل است

رشد گرانی‌ها و قیمت‌های کمرشکن امان مردم را بریده؛ دولت رئیسی فقط یک تماشاچی منفعل …