چاپ مطلب چاپ مطلب

رو شدن دست محتکر خودرو در لاهیجان

گروه استان‌ها – گیلان – فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۲ دستگاه خودرو احتکار شده در بازرسی از یک انبار در شهرستان لاهیجان خبر داد.

همای خبر/سردار “عزیزاله ملکی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، مبارزه با احتکار و قاچاق کالا را یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی در برخورد با مفسدان اقتصادی عنوان کرد و اظهار داشت: پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به احتکار تعدادی خودرو صفر کیلومتر در یک انبار در سطح شهر لاهیجان کرده، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان گیلان از تحقیقات صورت گرفته پلیس در این خصوص، محرز شدن صحت خبر و شناسایی انبار محل نگهداری خودروها خبر داد و بیان داشت: ماموران آگاهی با هماهنگی قضائی به همراه کارشناس اداره صمت به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این مکان، ۱۰ دستگاه خودرو کوییک و یک دستگاه خودرو ۵۵ X صفر کیلومتر به همراه یک دستگاه خودرو آز­را کارکرده را کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی ارزش این کشفیات را بر اساس نظر کارشناسان، ۷۰ میلیار ریال عنوان کرد و افزود: در این راستا متهم ۵۸ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سردار ملکی در پایان با تاکید بر اینکه هدف محتکران و مفسدان اقتصادی از احتکار کالاها، ارزاق و دیگر نیازمندی‌های مردم، چیزی جز ضربه زدن به اقتصاد کشور، منفعت طلبی و سوء استفاده از نیاز مصرف کنندگان نیست از شهروندان خواست تا اخبار و اطلاعات خود درباره فعالیت سودجویانه و غیرقانونی این افراد را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل …