چاپ مطلب چاپ مطلب

رِِییس اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت عملکرد شش ماهه اخیر این سازمان را اعلام کرد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت:
در حال استعداد یابی در میان نوجوانان در تمام شاخه‌های ورزشی هستیم

 

صدا و سیما و رسانه‌ها عملکرد ورزشی شهرستان رشت را رصد کنند. روسفید خواهیم بود

با حمایت اداره کل ورزش استان و همت منابع انسانی بر مشکلات فائق می‌آییم

اختصاصی همای گیلان/ کاوه قدسی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت ظهر امروز – ۲۷ اسفند ماه – در جمع خبرنگاران گفت: با همت اداره کل ورزش جوانان گیلان ،با وجود اعتبارات بسیار محدود در حوزه ورزش شهرستان رشت به توفیقاتی دست یافته‌ایم. وی ضمن قدردانی از سازمان‌های بهزیستی ،کمیته امداد امام و دیگر ارگان‌های یاری‌رسان در این بخش گفت: سعی کرده‌ایم شاخص‌های توسعه ورزش جوانان شهرستان رشت را که از مهمترین امور استان و کشور است به شکل قابل توجهی بهبود دهیم. قدسی گفت اعتبارات کم و مسےولیتها بزرگ و مهم است اما معضلات سببب دلسردی ما نمیشود و بر آنیم تا با همتی دوچندان نسبت به سالهای قبل در امر حمایت از ورزش استان و شهرستان رشت کوشا باشیم. وی گفت: از استاندار و فرماندار محترم خواهانیم تا بیش از پیش حمایت و توجه ویژه خویش را معطوف به ورزش جوانان شهرستان رشت کنند؛هرچند تاکنون نیز حمایت‌های ایشان کارگشای بسیاری از چالش‌های موجود در این حیطه بوده است.
قدسی اضافه کرد: اعتبارات محدود اما ظرفیتهای ورزشی بسیار متنوع است و اکنون در حال تعامل و استعدادیابی در نسل نوجوان شهرستان هستیم؛ اما آموزش اشخاصی که این استعدادهای جوان را یافته و معرفی نمایند نیز کاری لازم است که از آن نیز غافل نمانده‌ایم.
وی با اشاره به کمبود اماکن ورزشی گفت : لازم است اماکن ورزشی موجود دائما بهسازی و تجهیز به امکانات سخت افزاری روز گردد و برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا هر سه ماه یکبار جلسه گفتمان و رصد بر عملکرد این اداره توسط اصحاب رسانه صورت گیرد و همواره با رسانه‌های مخاطب این اداره در تماس خواهیم بود.

قدسی سرانه فضای سبز شهرستان رشت را بسیار کمتر از میزان مورد نیاز شهرستان دانست.
قدسی در توضیح جامعه آماری اماکن ورزشی شهرستان رشت گفت: تعداد ۳۹۴ باشگاه خصوصی در شهرستان رشت فعال است.
وی میزبانی در جشنواره های بومی- محلی و همایش‌های شهرستان رشت را ۲۹ مورد و میزبانی اردوهای تیم ملی را ۷ مورد اعلام نمود.
همچنین در این جلسه تیمهای حاضر در لیگ(کشوری و استانی) ۳۰ تیم اعلام گردید.
قدسی تعداد اعضای دعوت شده به تیم ملی را نیز ۴۰ نفر اعلام نمود که شامل ۱۰ ورزشکارزن و ۳۰ ورزشکار مرد می‌باشد.

عابدینی مسئول ورزش بانوان شهرستان رشت نیز ضمن تقدیر از درخشش بانوان ورزشکار شهرستان رشت گفت ۳۸ورزشکار حرفه ای زن در شهرستان رشت داریم. وی کمبود اماکن ورزشی برای ورزش نوجوانان دختر را از مهمترین معضلات موجود برشمرد و گفت با وجود تمام کمبودها،درخشش دختران نوجوان ما در ورزشهای رزمی و سایر شاخه‌ها ستودنی و امیدوارکننده است و خوشحالیم که تعداد اعضای دعوت شده به تیم ملی نوجوانان رو به فزونی است. وی نبود زمین چمن برای بانوان ورزشکار حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای را دغدغه‌ای اساسی دانست و توجه ویژه به ورزش مادران و دختران گیلانی را سبب ترغیب و نشاط فرزندان و خانواده‌های گیلانی به ورزش اعلام کرد.

 

About نسرین عشقی

Check Also

با حضور مدیرکل بهزیستی گیلان: برگزاری جلسه دبیرخانه پیشگیری از خودکشی بهزیستی گیلان

با حضور مدیرکل بهزیستی گیلان: برگزاری جلسه دبیرخانه پیشگیری از خودکشی بهزیستی گیلان جلسه دبیرخانه …