چاپ مطلب چاپ مطلب

ریاست شورای شهر رشت و اتاقی با درب گشوده برای خدمت شبانه روزی به شهروندان

همای خبر/یقینا و با تصدیق اکثر قریب به اتفاق شهروندانی که در این چند ماه از شروع به کار دوره ششم شورای اسلامی شهر رشت به هر دلیلی به ساختمان این نهاد مراجعه کرده اند برجسته ترین وجه تمایز نسبت به دوره های گذشته شورا درب همیشه باز اتاق محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای شهر رشت به روی مراجعین و پیگیری مجدانه برای خدمت به شهروندان و رفع دغدغه های آنان می باشد.

بی شک این نحوه برخورد محمدحسین واثق کارگرنیا در پذیرش مراجعات مردمی نشان دهنده بصیرت و تعهد وی در برابر آرای مردم به عنوان منتخب اول شهر رشت در انتخابات شورای ششم است که ارادتش را نسبت به شهروندان نه در حرف و وعده بلکه در عمل و با پشتکار و جدیت خود اثبات کرده است.

حضور اول وقت رئیس شورای شهر رشت در پشت میز کار همچون کارمندان تا پایان ساعت اداری و چه بسا ساعت ها پس از پایان وقت اداری، درب اتاقی که به روی همگان فارغ از جایگاه و منصب افراد همیشه باز است و همچنین روی گشاده و جدیت در پیگیری مطالبات مردمی همه و همه نشانگر خلوص نیت و تعهد کارگرنیا در جایگاه ریاست شورای ششم رشت می باشد.

امید می‌رود در دولت ابراهیم رییسی که با شعار خدمت به محرومین و مستضعفین به روی کار آمده است در تمامی دستگاه های دولتی و … شاهد چنین عملکردی باشیم تا پس از سالها بار دیگر اعتماد مردم به خدمتگزارانشان در جایگاه ها مختلف جانی دوباره بگیرد.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود  مهندس ابراهیمی شهردار چاف وچمخاله به همراه ریاست کلانتری ۱۳چاف وچمخاله از رودخانه چمخاله جهت پاکسازی گیاه مهاجم سنبل آبی

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود مهندس ابراهیمی شهردار …