چاپ مطلب چاپ مطلب

رییس بهزیستی لنگرود: مناسب سازی فضای عمومی دغدغه بهزیستی است

همزمان با فرا رسیدن هفته بهزیستی؛نشست خبری خبرنگاران شهرستان با ریاست بهزیستی شهرستان لنگرود برگزار گردید.
همای گیلان، در این نشست محمدی پور رییس بهزیستی لنگرود ضمن بیان شعار هفته بهزیستی با نام ” سیانت و بالندگی اجتماعی با توسعه بهزیستی است ” گفت: چند سالی است توجه ویژه ای به بهزیستی و مسایل اجتماعی شده است.
محمدی پور یکی از اقدامات ویژه بهزیستی در زمینه اجتماعی را افتتاح اوژانس اجتماعی عنوان نمود و گفت:از اردیبهشت ۹۶ اوژانس اجتماعی شهرستان با محوریت کودک آزاری،همسر ازاری،کودکان کار،خودکشی،زنان و دختران در معرض اسیب، افراد مبتلا به اختلال جنسی و …افتتاح و به ارایه خدمات می پردازد.
وی افزود:شماره تماس اوژانس اجتماعی ۱۲۳ است و از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب به صورت حضوری و مابقی ساعات به صورت تلفنی پاسخگوی شهروندان است.
رییس بهزیستی شهرستان لنگرود افزود :از همه شهروندان میخواهیم هرگونه اخباری را با ۱۲۳ در میان بگزارند.تمام اسرار شهروندان محفوظ و تمام خدمات اوژانس اجتماعی کاملا رایگان است.
محمدی پور مناسب سازی ساختمان بهزیستی برای استفاده عموم شهروندان را از مهمترین اقدامات بهزیستی عنوان نمود و گفت: مناسب سازی فضاهای عمومی از مهمترین دغدغه سازمان بهزیستی است.با اینکه ۱۰ درصد افراد جامعه را معلولین تشکیل میدهند کمترین امکانات رفاهی برای این قشر جامعه است.از همه ادارات و مسیولین میخواهیم تا در این راستا بهزیستی را یاری رسانند.
وی در ادامه افتتاح اولین مرکز رفاه کودک و خانواده ،افتتاح مرکز کلینیک روان شناسی و مشاوره و پایگاه سلامت اجتماعی ،جمعیت همیار سلامت روان را از مهمترین برنامه های اداره بهزیستی شهرستان لنگرود در هفته بهزیستی عنوان نمود.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان: اقتدار و آرامش کشور،مدیون فداکاری‌ها نیروهای نظامی،انتظامی است باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در پلیس راه و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بهره برد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان: اقتدار و آرامش کشور،مدیون فداکاری‌ها نیروهای …