چاپ مطلب چاپ مطلب

رییس شورای شهر بندر انزلی در صدو بیست و یکمین جلسه عادی و علنی شورای اسلامی خبر داد: اجرای نهضت آسفالت در مناطق مختلف شهر بندر انزلی

رییس شورای شهر بندر انزلی در صدو بیست و یکمین جلسه عادی و علنی شورای اسلامی خبر داد:

اجرای نهضت آسفالت در مناطق مختلف شهر بندر انزلی

همای خبر، به نقل از پایگاه خبری پس از باران ، صدو بیست و یکمین جلسه عادی و علنی شورای اسلامی شهر بندرانزلی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار بندرانزلی و کارشناسان شهرداری، با موضوع نامه شهرداری به پیوست نامه اداره ارشاد بابت برگزاری تجلیل از چهره های ماندگار، بررسی تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری به همراه گزارش حسابرس رسمی، درخواست مجوز واگذاری خدمات سازمان آرامستان به بخش خصوصی، نامه فرمانداری و مغایرت اعلام شده به صورتجلسه مورخ ۱۴۰۳/۳/۶ و ۱۴۰۳/۳/۲۳ شورا ، سه شنبه ۱۲ تیر در محل شورا برگزار شد.

 

رییس شورای اسلامی شهر بندرانزلی با اشاره به حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری، بیان داشت : علی رغم تلاش دشمنان ایران اسلامی برای کمرنگ جلوه دادن انتخابات و همه مشکلاتی که در کشور وجود دارد، مردم با حضور حماسی و آگاهانه خود در پای صندوق های رای ثابت کردند که آینده ایران برایشان اهمیت دارد.

 

وی با اشاره به دو مرحله ای شدن انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت : امیدوارم مردم با حضور پر رنگ تر و پرشور تر خود، فرد اصلحی را انتخاب کنند که بتواند مشکلات اقتصادی ، فرهنگی و سیاسی کشور فایق شود و امید را به جامع باز گرداند. هرچند در دولت شهید رییسی اقدامات خوبی صورت گرفت و مردم رضایتمندی نسبی داشتند. امیدوارم رییس جمهور آینده کشور، مسیر رشد و توسعه کشور را با قدرت بیشتری ادامه دهد.

 

شعبان جعفری با اشاره به روز خانواده و تکریم بازنشستگان بیان داشت : بازنشستگان ولی نعمتان ما هستند و از نظر معیشتی در شرایط سختی به سر می برند. عمری در خدمت جامعه بودند و امروز نیاز به حمایت دارند. امیدوارم دولت آینده توجه ویژه ای به این قشر داشته باشد.

 

وی با تبریک روز قلم، ادامه داد : ۱۴ تیرماه، روز قلم را به تمامی اهالی قلم اعم از نویسندگان، مترجمان، پژوهشگران، روزنامه نگاران و اصحاب رسانه تبریک می گویم. اهالی فکر و اندیشه و قلم همواره نقطه‌ اتکای تمدن ها برای رشد، تعالی و بالندگی فرهنگ هستند و می توانند در جامعه تحرک ایجاد کنند و مطالبات مردم را مطرح کنند.

 

شعبان جعفری با اشاره به نزدیک شدن ماه محرم گفت : پیشاپیش ماه محرم، ماه عزای سرور و سالار شهیدان را تسلیت عرض میکنم. از شهرداری می خواهم به گونه ای در فضاسازی و سیاه کردن شهر عمل کند تا در طول ایام محرم و صفر ماندگار باشد.

 

رییس شورای اسلامی شهر بندرانزلی با اعلام اینکه نهضت آسفالت در مناطق مختلف شهر در حال اجراست، ادامه داد: از شهردار و مجموعه شهرداری به جهت اجرای آسفالت تشکر می کنم. اجرای آسفات در نقاط مختلف شهر به صورت ۲۴ ساعته در حال انجام است و نقاطی که به دلیل مشکلات ترافیکی و تردد در روز امکان اجرا ندارد، شب تا صبح در حال انجام است

 

About مدیر خبر1

Check Also

شرکت سیمان خزر برای اولین بار موفق به دریافت لوح پیشروان بهره‌وری چهار ستاره از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی کشور گردید

شرکت سیمان خزر برای اولین بار موفق به دریافت لوح پیشروان بهره‌وری چهار ستاره از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *