ریاست فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران گفت: گیلان از ظرفیت بالایی برای قرار گیری در ردیف صدرنشینان گلف ایران برخوردار است که شما می توانید با برنامه ریزی و مدیریت صحیح به این مهم نائل آید.

همای گیلان، به گزارش دیارمیرزا کیکاووس سعیدی، رییس فدراسیون گلف ایران در جلسه مشترک با مهدی لطفی سرپرست هیات گلف استان گیلان، گفت: گیلان از ظرفیت بالایی برای قرار گیری در ردیف صدرنشینان گلف ایران برخوردار است که شما می توانید با برنامه ریزی و مدیریت صحیح به این مهم نائل آید.

سعیدی با اشاره با اشاره به توجه ویژه مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان به ورزش گلف و البته استان گیلان و تاکید ویژه او بر تقویت این رشته ورزشی و زیر مجموعه‌های آن در گیلان افزود: امیدوارم احداث یک یا چند زمین گلف و تجهیز زیر ساخت‌های مربوطه در دستور کار و برنامه‌های آتی هیات گلف استان گیلان قرار گیرد.

ریاست فدراسیون گلف ایران ضمن تاکید بر اهمیت آموزش به علاقمندانِ این رشته و تربیت مربیان آن گفت ؛ این فدراسیون آمادگی دارد در این حوزه نیز از هیات گلف استان گیلان پشتیبانی و حمایت کامل نماید.

کیکاووس سعیدی، ریاست فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران در پایان افزود: گیلان می‌تواند در آینده ای نه چندان دور با برنامه ریزی صحیح و اصولی در ردیف صدر نشینان گلف ایران قرار گیرد.

در این نشست مشترک مهدی لطفی سرپرست هیات گلف استان گیلان با معرفی گیلان و ترسیم سیمای ورزش استان بویژه وضعیت فعلی هیات گلف گفت: اولویت اول من از بدو آغاز بکارم بعنوان سرپرست هیات گلف گیلان آنهم پس از وقفه‌ای که در سطح مدیریت ارشد آن بوجود آمده بود، حاکم نمودن انضباط اداری و مالی بود که بحمدالله اکنون تا حدودی محقق شده است.

وی در ادامه گفت: گیلان با توجه به داشتن آب و هوای معتدل خزری، اقلیم متنوع و زیبا، داشتن سرمایه‌های انسانی بسیار و شکوفا از بستری مناسب برای ایجاد زیر ساخت‌ها، تجهیز و توسعه آنها برخوردار است که در سند چشم انداز هیات، تیم برنامه‌ریزی ما به این مهم توجهی ویژه دارد و در صورت تداوم حمایت‌های مسئولین در گیلان در کنار حمایت‌های جاریِ فدراسیون گلف ایران دست یافتنی خواهد بود.

لطفی در خاتمه افزود: اعضای خانواده گلف گیلان دلهایی بزرگ و دریایی دارند و بزودی در سایه برنامه ریزی و تلاش همه جانبه خویش جایگاهی شایسته تر در گلف و رشته های ورزشی تابعه آن را در کشور به خود اختصاص خواهند داد.

گفتنی است در پایان این دیدار حکم سرپرستی هیات گلف استان گیلان توسط کیکاووس سعیدی، رییس فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران به مهدی لطفی اهداء شد.

با کانال همای خبر همراه باشید