چاپ مطلب چاپ مطلب

رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی : مجموعه جدید طرح های شنا منطقه آزاد انزلی برای تابستان آماده می شود

همای گیلان:ˈرضا مسرورˈ اظهار کرد: مراحل احداث این مجموعه پس از انجام مطالعات کارشناسی و آماده شدن نقشه های اجرایی در دو بخش آقایان و بانوان در ساحل جفرود منطقه آزاد انزلی عملیاتی شده است.

81439925-6163086

وی خاطرنشان کرد: این مجموعه که در نوع خود یکی از بزرگترین و مجهزترین طرح های شنای شمال کشور است تا پیش از تابستان سال آینده مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: مساحت ساحلی و دریایی تفریحی منطقه ۴۶ هزار و ۴۰۰ متر مربع شامل بیش از ۱۶ متر مربع محدوده ساحلی و ۳۰ هزار متر مربع محدوده دریایی شناگاه است.

به گفته وی دو ساختمان رختکن مجهز به اتاق تعویض لباس شنا و کمد لباس، دوش رو باز دو طرفه، سرویس های بهداشتی، یک زمین والیبال ساحلی استاندارد، اتاق کمک های اولیه و اورژانس، انتظامات و ناجیان غریق به همراه کافی شاپ و سایر خدمات گردشگری از جمله امکانات و تجهیزات پیش بینی شده مجموعه طرح های شنای منطقه آزاد انزلی است.

مسرور خاطرنشان کرد: مجموعه طرح های شنای منطقه آزاد انزلی با هدف افزایش ضریب ایمنی گردشگران در بهره گیری از مواهب طبیعی دریای خزر، توسعه ورزشهای آبی – ساحلی در محدوده منطقه، بالا بردن سطح امکانات و تسهیلات قابل ارائه به گردشگران و ارائه الگویی مناسب از طرح های ساحلی -گردشگری از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی به اجرا در می آید.

دریای خزر و سواحل ماسه ای، تالاب زیبای انزلی از مهمترین جاذبه های گردشگری این منطقه آزاد تجاری است. نیمه نخست امسال یک میلیون و ۴۵۰هزار گردشگر از منطقه آزاد انزلی دیدن کردند/روابط عمومی منطقه آزاد

About سردبیر ارشد

Check Also

حسن پورقربان، شهردار اسبق انزلی: عدم ثبات مدیریتی از دغدغه های اساسی شهرداران است

حسن پورقربان، شهردار اسبق انزلی: عدم ثبات مدیریتی از دغدغه های اساسی شهرداران است همای …