چاپ مطلب چاپ مطلب

رییس هیات فوتبال استان گیلان: محجوب به من قول داد در ملوان بماند

همای گیلان: محجوب به من قول داد در ملوان بماند و به کارش ادامه بدهد .

t3_377581almaskhale-ax-vahabi

 قربانعلی الماسخاله ، در مورد خداحافظی سیروس محجوب از باشگاه ملوان گفت : محجوب یکی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است که برای کمک به ملوان آمده است و ما هم به او کمک می‌کنیم تا به کارش ادامه بدهد . هیات فوتبال انزلی و استان گیلان و همچنین مدیرکل ورزش و جوانان از محجوب در برنامه ی سکو تعریف کردند و حتی استاندار گیلان هم گفت با حضور محجوب در ملوان نگرانی بابت این باشگاه نداریم .

وی ادامه داد : امروز هم با محجوب تماس گرفتم و دلایل کناره‌گیری‌اش از ملوان را جویا شدم و به او گفتم آدم که از خانه ی خودش نمی‌رود . مسوولان استان هم به دنبال حضور سرمایه‌گذاران در گیلان هستند تا به مردم خدمت شود .

الماسخاله با اشاره به دلایل کناره‌گیری محجوب گفت : ایشان از چند مساله ناراحت بود ، اول برخی سایت‌هایی که از او به شدت انتقاد می‌کنند . که به او گفتم در این مورد مشکلی نیست و اگر مطلبی مبتنی بر توهین و مسایل اخلاقی پیش آمد هم باشگاه و هم هیات فوتبال استان از طریق قانون پیگیری خواهد کرد ضمن اینکه این مسایل در فوتبال هست .

وی افزود : بخش دیگر مربوط به بدهی‌های باشگاه ملوان است . محجوب می‌گوید به من گفته شده بود که حدود ۳ میلیارد تومان بدهی وجود دارد اما در حال حاضر باشگاه ملوان حدود ۱۲ میلیارد تومان بدهی دارد که به او گفتم مشکلی در این زمینه نیست به قراردادت پایبند باش و به مفاد قراردادت عمل کن ، آدم که از خانه ی خودش نمی‌رود . از دوستانی هم که از خارج از استان آمدند و به باشگاه ملوان کمک کردند ، می‌خواهم دیگر به ملوان کاری نداشته باشند و این تیم را به حال خود رها کنند .

رییس هیات فوتبال گیلان افزود : محجوب به من قول داد که در ملوان بماند و به کارش ادامه بدهد و ما هم به عنوان مسوولان فوتبال استان هر کمکی از دست مان بربیاید به او خواهیم کرد ./فارس

About

Check Also

الکترونیکی شدن آزمون‌ها در سطح وسیع به شرط اختصاص بودجه

الکترونیکی شدن آزمون‌ها در سطح وسیع به شرط اختصاص بودجه   رئیس سازمان سنجش کشور: …