چاپ مطلب چاپ مطلب

رییس و عضو اسبق شورای شهر لاهیجان: اعضای شورای سوم به خاطر عملکرد کحالی دوباره در دوره چهارم رأی آوردند/ زمان به عقب برگردد کحالی را تأیید می کنم نه عزل

اختصاصی همای گیلان:رییس و عضو اسبق شورای شهر لاهیجان گفت: مردم از عملکرد کحالی رضایت کامل دارند.
سیروس فلاح چای در گفت و گوی اختصاصی با همای گیلان افزود: کحالی امتیازهای مثبتی دارند، یکی اینکه حقوق و مزایای کارمندان را به موقع پرداخت می کند و دیگر اینکه شهردار میدانی هستند و تا ساعت سه نیمه شب در شهر حضور دارند.


وی با بیان اینکه کحالی برای اعضای شورای شهر هم از خود کارنامه بر جای می گذارد اضافه کرد: یکی از دلائلی که شش عضو دوره سوم بار دیگر در دوره چهارم شورا رآی آوردند به خاطر عملکرد و بیلان کاری ایشان بود که مردم رضایت داشتند.
فلاح چای افزود: ما شهردار بومی به اندازه ایشان در منطقه نداریم که حضور میدانی داشته باشد، کحالی اطلاعات کافی در مورد مسائل شهری دارد و نقایص شهر را می شناسد و می داند که چه نیازهایی برای شهر داریم و این خودش تجربه هست.
وی با اشاره به استیضاح کحالی در دوره چهارم گفت: مردم از استیضاح و برداشتن کحالی نگران بودند و در شورای شهر هم یک تعداد از اعضا نگران بودند که کحالی تعامل ندارد و باید دید که تعامل از نظر آنان چیست.
رییس اسبق شورای اسلامی شهر لاهیجان افزود: من کحالی را تأیید می کنم و اگر زمان به عقب برگردد ایشان را تأیید می کنم نه عزل چون کارنامه خوبی داشتند.

باکانال همای خبر همراه شوید

About سردبیر ارشد

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …