چاپ مطلب چاپ مطلب

زمزمه هایی از اتفاقات عجیب در گیلان!

 
 
 

همای گیلان:گاهی اوقات اتفاقاتی عجیب در گیلان می افتد. ادامه مطلب به برخی از این اتفاقات اشاره می کند.

 

۱. ظاهرا آقایی قائم مقام وزیر جهادکشاورزی که بهمراه محرر رئیس سازمان چای به جمع کشاورزان چایکارروستای دانگایه لاهیجان سفرکرده بود بعد از صرف افطار و صحبت در جمع چایکاران وقتی می خواست از محل خارج شود متوجه می شوند تنهاکفشی که از محل مفقودشده کفش معاون وزیره و معلوم نبود چه کسی پا توکفش معاون وزیر کرده بود!

 

۲. این روستای کوره جان شهرستان ماسال هم عجب داستانی دارد!! به عکس زیر دقت کنید. یکی از ساکنین روستا تیربرق را از وسط سقف خانه اش عبور داده است!! البته دهیار این روستا هم که بسیار در برابر بی قانونی محکم عمل می کند!! مشخص نیست چرا تا کنون به صاحب این خانه تذکر نداده است!!

 

hiip://www.uploadax.com/images/37171345534461940567.jpg

۳. یکی از مدیران باتجربه استان گیلان که از مدیران موفق هم بوده است، وقتی که از ریاست یک سازمان دولتی در گیلان استعفا می دهد، روز بعد توسط ریاست یکی از دانشگاه های مطرح کشور، یک پست مدیریتی کشوری می گیرد اما جالب اینجاست که فردای آن روز خود ریاست دانشگاه هم برکنار می شود!! حالا تکلیف پست مدیریتی این مدیر گیلانی چه می شود، خدا می داند. می گویند این میزها به کسی وفا نمی کند همین است دیگر!!

۴. این جریان کشمکش شهرداری و صنعت و معدن گیلان هم خیلی جالب شده است. شنیده شده  است شکایت سازمان صنعت و معدن گیلان سبب شده که یکی از کارخانه های برداشت شن و ماسه شهرداری رشت را که ۳۰ سال!! بدون مجوز شن و ماسه برداشت می کرده است، با دستور قضایی پلمپ شود و دیروز هم جمعی از کارکنان شهرداری در حرکتی کاملا خودجوش!! به جلوی ساختمان صنعت و معدن رفتند و تهدید کردند که …..

حالا اینکه چه شده است که بعد از ۳۰ سال صنعت و معدن اینچنین ضرب الاجلی باعث پلمپ این کارخانه شده، جای سوال است اما به نظر نمی تواند بی ربط با سوال یکی از نمایندگان رشت از وزیر صنعت و معدن باشد!

۵. این قضیه اجلاس کلانشهرها هم که به نظر ختم به خیر شد اما بشنوید از اینکه یکی از اعضای ستاد اجرایی این اجلاس گفته است که در ابتدا  یکی از اعضای شورای شهر رشت اصرار داشت کلا این اجلاس در مجتمع صدا و سیما واقع در زیباکنار برگزار شود که با مقاومت دکتر جمشیدی مواجه شد. در نهایت و پس از اتمام اجلاس دو روزه در حالی که اکثریت مهمانان از جمله آقای مسجد جامعی رشت را ترک کرده بودند هفت الی هشت نفر باقیمانده که شب پنجشنبه در رشت مانده بودند به پیشنهاد و پیگیری همان عضو محترم در رستوران مرداب برای شام دعوت شدند که یک شام ساده در این رستوران میل کردند!!/خزر آنلاین

About

Check Also

وضعیت نان و نانوایی ها در چابکسر مطلوب است

وضعیت نان و نانوایی ها در چابکسر مطلوب است   به گزارش همای خبر و …

One comment

  1. بسیار جالب بود
    متشکر از زحمات آقای علیپور مدیر مسئول همای گیلان در جهت جمع آوری مطالب زیبا و جذاب