چاپ مطلب چاپ مطلب

زنگ بازگشایی مدارس در شهر لاهیجان نواخته شد/نخستین مدرسه ابتدایی سبز سماء گیلان درلاهیجان افتتاح شد/دومین دوره مسابقات والیبال آتش نشانی ها در لاهیجان آغاز شد

همای گیلان:همزمان با اول مهر ماه، آغاز بازگشایی مدارس و شروع سال تحصیلی ، زنگ بازگشایی مدارس در مدارس سطح شهر لاهیجان نواخته شد.

images
همزمان با اول مهر ماه و تقارن آن با روز عرفه و روز نیایش ، زنگ بازگشایی مدارس شهر لاهیجان با حضور نماینده وزیر آموزش و پرورش، فرماندار، امام جمعه، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار لاهیجان، مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان لاهیجان ، دردبیرستان دخترانه توحید این شهر نواخته شد.
دانش آموزان این مدرسه هیأت امنایی، در اولین روز از آغاز سال تحصیلی ۹۵-۹۴ با عبور از زیر دروازه قرآن کریم، شروع سال تحصیلی جدید را جشن گرفتند.
در این مراسم همچنین از زحمات مجموعه مدیران ودبیران مدرسه در قبولی و موفقیت دانش آموزان در کنکور سراسری سال جاری ، تشکر و قدردانی شد.
شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با اهدای گل فرارسیدن سال جدید تحصیلی را تبریک گفتند.

با حضور تیم مدیریت شهری لاهیجان نخستین مدرسه ابتدایی سبز سماء گیلان درلاهیجان افتتاح شد
با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار لاهیجان ، نخستین مدرسه ابتدایی دخترانه سبز سماء گیلان در لاهیجان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
 مدرسه سبز سما لاهیجان با حضور تیم مدیریت شهری و مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان لاهیجان، دراولین روز از بازگشایی مدارس افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
شهردار لاهیجان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تبریک هفته دفاع مقدس گفت: آرامش و آسایش امروز کشور را مدیون خون شهدا هستیم.
مهندس سعید آگشته ادامه داد: برای داشتن آینده ای روشن و توسعه ای پایدار، باید آموزش نونهالان را سر لوحه امور قرار دهیم و چه مبارک تر از اینکه در حوزه آموزش آنها، داشتن یک شهر سبز و سالم را آموزش دهیم.
وی با اشاره به وفاق و همدلی اعضای محترم شورای اسلامی شهر لاهیجان و حمایت آنها از بازگشایی این مرکز افزود: برای اینکه بتوانیم حرفهایی از جنس توسعه بزنیم ناگریزیم که نونهالان و دانش آموزان عزیزی که آینده سازان این مرز و بوم هستند را با حوزه های حفظ محیط زیست آشنا کنیم . در غیر اینصورت نمی توانیم تصوری از آمال جوامع مترقی را در ذهن متصور شویم.
آگشته افزود : امیدوارم در حوزه آموزش و پرورش بیش از پیش ساعی شویم و شاهد موفقیت آموزش و پرورش در مسیر اصلاح ساختار نظام آموزشی باشیم.
جواد نجار تمیزکار معاون دانشگاه و رئیس مراکز سما لاهیجان و سیاهکل در این مراسم گزارشی از روند تاسیس این مدرسه که نخستین مدرسه سبز گیلان می باشد ارائه کرد.

همزمان با شروع سال تحصیلی و بازگشایی مدارس شهرداری لاهیجان آموزش مسایل زیست محیطی را از مهدهای کودک و مدارس شهر آغاز می کند

دومین دوره مسابقات والیبال آتش نشانی ها در لاهیجان آغاز شد
همزمان با هفتم مهر، روز ملی آتش نشانی و خدمات ایمنی، دومین دوره مسابقات والیبال آتش نشانی ها در لاهیجان آغاز شد.

 مراسم افتتاح این مسابقات با حضور مهندس آگشته شهردار لاهیجان، فرماندار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر، فرماندهان انتظامی و نظامی و ورزشکاران آتش نشانی شهرهای لاهیجان، لنگرود، رشت، انزلی، رودسر و رامسر در سالن ورزشی شهدای لاهیجان برگزار شد.

کاظم کسرایی فرماندار لاهیجان در مراسم افتتاح این مسابقات ضمن تبریک روز آتش نشانی گفت: این مسابقات فرصت خوبی است تا آتش نشانان که همیشه در صحنه های مختلف آماده خدمات رسانی به مردم هستند به شادابی روح خود پرداخته و ما هم با حضور در مراسم افتتاح این مسابقات از زحمات شهردار و کارکنان آتش نشانی قدر دانی می کنیم.

گفتنی است دومین دوره مسابقات شش جانبه والیبال به میزبانی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان به مدت دو روز در روزهای اول و دوم مهرماه سالجاری در سالن شهدای لاهیجان در حال برگزاری است و بازدید عموم شهروندان محترم از این دوره مسابقات آزاد می باشد.

About سردبیر ارشد

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …