چاپ مطلب چاپ مطلب

زنگ پدافند غیرعامل در مدارس رضوانشهر نواخته شد

زنگ پدافند غیرعامل در مدارس رضوانشهر نواخته شد

همزمان با آغاز هفته پدافند غیرعامل؛ با هدف آگاهی‌بخشی به دانش‌آموزان در زمینه پدافند غیرعامل امروز چهارشنبه در آیینی زنگ مدارس رضوانشهر با حضور فرماندار این شهرستان نواخته شد.

 

به گزارش همای خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری رضوانشهر؛ مهندس سیدنادر صفوی میرمحله در جمع دانش آموزان این شهرستان در مدرسه شهید وزیری ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب اسرائیل در به خاک و خون کشیدن ملت مظلوم ، بی دفاع و کودکان فلسطین گفت: جنایان رژیم کودک کش صهیونیستی موجب بیداری ملت های آزده خواهد شد و خشم امت اسلامی را در پی خوهد داشت، خشمی که گریبان صهیونیست و استکبار جهانی را خواهد گرفت.

 

وی با اشاره به موضوع پدافند غیرعامل گفت: نهادینه شدن فرهنگ پدافند غیرعامل با رویکرد کاهش آسیب ها و هزینه ها در مواقع حوادث و تهدیدات دشمنان ضروری است.

 

فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه امروز چشم امید همه به نوجوانان و جوانان بصیر و آگاه است که توطئه‌ دشمنان را به درستی تشخیص دهند؛ گفت: دشمن هم اینک نوجوانان و جوانان ایران اسلامی را مورد هدف قرار داده است و این کار دشمن به این دلیل است که مقام معظم رهبری فرمودند دهه هشتادی ها انقلاب اسلامی را به اوج خواهند رساند و در بیانیه گام دوم انقلاب نیز مخاطب اصلی حضرت آقا همین نوجوانان و جوانان بودند.

 

رئیس شورای پدافند غیرعامل رضوانشهر بیان داشت: پدافند غیرعامل، دفاع فعالی است که یادگیری آن به دانش آموزان مهم و حیاتی است، لذا با توجه به تهدیدهای دشمن بویژه در حوزه فرهنگی، دانش آموزان باید به میزانی از آمادگی برسند که در مقابل تهدیدها قابلیت دفاع داشته باشند.

 

صفوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع مهم یوم الله ۱۳ آبان گفت: سیزدهم آبان یکی از رخدادهای مهم ایران اسلامی است و در این روز عده‌ای از دانش‌آموزان برای تغییر وضع کشور شعار مرگ بر شاه و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی سردادند و شهدای زیادی تقدیم کردند.

 

فرماندار رضوانشهر افزود: حضور دانش‌آموزان و دانشجویان در عرصه‌های مهم در کنار مردم در آن روز زمینه پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم کرد؛ ان شاء ا… امسال حضور دانش آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان پرشور تر از سال گذشته خواهد بود/انتهای خبر

About مدیر خبر1

Check Also

بیماری‌های قلب و عروق اولین عامل مرگ و میر در کشور

بیماری‌های قلب و عروق اولین عامل مرگ و میر در کشور رئیس گروه پیشگیری و …