چاپ مطلب چاپ مطلب

زوج موفقی که بعنوان کارمندان نمونه در رودسر معرفی شدند

اختصاصی همای گیلان: در همایش تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان رودسر ، زوج موفق و نمونه ای از دو اداره مختلف بصورت جداگانه تجلیل شدند .
به گزارش همای گیلان ؛صبح روز پنجشنبه اختتامیه پروژه های هفته دولت شهرستان رودسر در سالن شهید آوینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر برگزار شد که در این مراسم یک زوج موفق از ادارات آب روستایی و ثبت اسناد شهرستان رودسر به عنوان کارمندان نمونه انتخاب و توسط فرماندار شهرستان رودسر تجلیل شدند .

photo_2016-08-30_09-48-38
گفتنی است ؛ سهیل بابایی دارای کارشناسی رشته حسابداری و دانشجوی کاردانی رشته عمران از اداره آب روستایی و همچنین صدیقه حسین پور دارای کارشناسی ارشد رشته فقه و حقوق از اداره ثبت اسناد شهرستان رودسر به عنوان کارمندان با سایقه و نمونه انتخاب شدند
در پایان مراسم تجلیل از کارمندان نمونه این زوج موفق و نمونه در قاب دوربین سایت خبری همای گیلان قرار گرفتند و با شادمانی به یکدیگر تبریک می گفتند .
به گزارش خبرنگار همای گیلان ،این زوج نمونه دارای یک فرزند دختر هستند و با توجه به صحبت هایشان از زندگی خود راضی هستند و به عملکرد خود در زندگی مشترک نمره بسیار خوب می دهند .
به هنگام معرفی این زوج موفق سالن با تشویق گرم و بسیار باشکوهی روبرو بود که این مسئله را در رضایتمندی افراد از این دو کارمند نمونه شاهد شدیم
در هنگام تصویربرداری از این زوج موفق سهیل بابایی با ذوق و شوق خاصی در کنار همسرش صدیق حسین پور قرار می گیرد که برق چشمانش نشان از افتخار خاص و ارزشمندی بود که غیرقابل توصیف بود .
سایت خبری همای گیلان برای این کارمندان موفق آرزوی توفیق و پیشرفت درجات عالیه را دارد .

About سردبیر

Check Also

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان رودسر در نماز جمعه امروز ١٣ مهر

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان …