چاپ مطلب چاپ مطلب

زکوی یار می آید نسیم باد نوروزی،از این باد ار مدد خواهی چراغ دل بیفروزی/دکتر افشار ضیاظریفی


اختصاصی همای گیلان،سلام بر بهار و طراوت همیشگی اش، سلام بر رستاخیز طبیعت که صدای گام هایش به گوش می رسد و نوید حیات و زندگی می دهد.
چه زیبا می شود که اندیشه های ما هر لحظه به سمت تعالی سوق پیدا کند و با تکیه بر نسل جوان دانشگاهی مان مبدع بهترین ها در دنیا باشیم و در رقابت علمی و فرهنگی گوی سبقت از سایرین برباییم.
امسال در حالی به استقبال بهار می رویم که میهمانی ناخوانده وارد کشورمان شده و شرایط کشور را بر همه و به ویژه برای نظام سلامت ما سخت و دشوار کرده است؛ بهترین عزیزانمان را در این مدت از دست داده ایم که هر کدام شان می توانستند در سال جدید سر سفره هفت سین شادی و نشاط را به خانواده های شان هدیه کنند.
جا دارد که از فرصت استفاده کنم و از همه مردم عزیز و بافرهنگ ایران تقاضا کنم که امسال را در خانه بمانند و برای مبارزه با ویروس کرونا قطع کننده زنجیره این بیماری باشند تا بتوانیم سالی همراه با آرامش و طمانینه داشته باشیم.
بی انصافی است که در این نوشتار از خدمات ارزنده و بی ریای جامعه پزشکان و پرستاران عزیز یادی نکنم؛ عزیزانی که در خط مقدم این بحران بوده و در حال خدمت رسانی بی منت به مردم هستند. بنده به نوبه خودم از همه این عزیزان تشکر میکنم و به پزشکان و پرستاران سرزمینم افتخار می کنم که با وجود همه مشکلات و برخی کمبودها برای سلامتی مردم سر از پا نمی شناسند. از فرصت استفاده میکنم و برای سلامتی همه مردم و همچنین جامعه پزشکی دست دعا به آسمان بلند میکنم و از خداوند شافی برای همه سلامتی و تندرستی مسالت می کنم.
فرا رسیدن سال جدید را به همه مردم عزیز، خانواده بزرگ سما لاهیجان و سیاهکل، دانشجویان و دانش آموزان سمایی تبریک گفته و امیدوارم در سال جدید نیز بتوانیم همچون گذشته در عرصه های علمی و فرهنگی گام های اساسی برداریم.

دکتر افشار ضیاظریفی، معاون آموزش های عمومی و مهارتی (سما) دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

رشد گرانی‌ها و قیمت‌های کمرشکن امان مردم را بریده؛ دولت رئیسی فقط یک تماشاچی منفعل است

رشد گرانی‌ها و قیمت‌های کمرشکن امان مردم را بریده؛ دولت رئیسی فقط یک تماشاچی منفعل …