چاپ مطلب چاپ مطلب

ساخت مجتمع پزشکان در لنگرود

همای  گیلان: حجت‌الاسلام ولی عادلی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره اوقاف این شهرستان با اشاره به اجرای طرح ضیافت در بقاع متبرکه گیلان اظهار کرد: این طرح در ۴۰۷ بقاع متبرکه گیلان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در گیلان ۹۴۰ بقعه متبرکه وجود دارد، تصریح کرد: در راستای اجرای طرح ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان ۲۵۰ روحانی حضور دارند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان برگزاری محافل قرآنی را از برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت: محفل انس با قرآن با حضور قاریان استان و کشور برگزار می‌شود.

وی از حضور قاری مصری در شهرستان‌های رودسر، لنگرود، لاهیجان، آستانه‌اشرفیه، انزلی، رودبار و فومن خبر داد و افزود: در این شهرستان‌ها مراسم انس با قرآن با حضور قاری مصری برگزار می‌شود.

عادلی اجرای نیات واقفان خیراندیش با عنوان پذیرایی افطار ساده از مردم و افراد نیازمند را از دیگر برنامه‌ها در ماه مبارک رمضان برشمرد و تصریح کرد: پذیرایی از روزه‌داران در امامزادگان و بقاع متبرکه انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل با اعتبار ۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان از محل موقوفات در زمینی با وسعت ۶۵۰ متر مربع مجتمع تجاری‌ـ‌مسکونی پزشکان در لنگرود احداث می‌شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان ساخت مجتمع مذکور را در راستای اجرای نیات واقفان عنوان کرد و گفت: این مجتمع در مدت دو سال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی مجتمع مذکور را دارای پارکینگ، داروخانه و دیگر امکانات پزشکی ذکر کرد.

 در مراسم مذکور حامد اسماعیل‌پور به عنوان سرپرست جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنگرود معرفی شد.

//فارس

 

14380610577

About سردبیر

Check Also

رئیس شورای شهر رحیم آباد فرارسیدن روز شهرداری ها و دهیاران و روز قلم را تبریک گفت

رئیس شورای شهر رحیم آباد فرارسیدن روز شهرداری ها و دهیاران و روز قلم را …