چاپ مطلب چاپ مطلب

ستاد تنظیم بازار سیاهکل به ریاست فرماندار شهرستان برگزار شد


همای گیلان، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان سیاهکل ؛ فرماندار سیاهکل در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان با اشاره به خدمات رسانی و اقدامات دستگاه های اجرایی در جریان بارش برف اخیر گفت : در این ایام همه در کنار مردم بودید و شاهد بودیم که مغازه ها و نانوایی ها حتی در روز نخست و زمان بارش برف نیز دائر بودند و به مردم خدمات رسانی کردند و ادارات خدمات رسان نیز با تمام تلاش خود توانستند در پایداری گاز ، آب شرب ، برق ، مخابرات و تداوم آن و بهره مندی مردم شریف شهرستان از آن ، اقدامات موثری را انجام دهند.
محمود صوفی افزود : امروز متولیان و مدیران کسانی هستند که از دل همین مردم می باشند و مردم انتظار کار از مسئولین را دارند و همه باید جوابگوی نیازها و درخواست ها باشید.
وی در ادامه با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی اعضای ستاد تنظیم بازار در راستای ادامه فعالیت های واحدهای صنفی و
خدمات رسان به مردم شریف چه در این ایام و چه در ایام سال جدید (۱۳۹۹) تاکید کرد و گفت : با پایش دائمی قیمت ها و ظرفیت سنجی بازار برای ایام پیش رو به ویژه ایام عید نوروز همراه با تعادل بخشی بین عرضه و تقاضا می توان به ثبات در بازار دست پیدا کرد.
فرماندار سیاهکل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن دوم اسفند و یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از اصناف و بازاریان شهرستان دعوت کرد با توجه به اقدامات و عملکرد و همکاری خوب خود و عرضه کالا و خدمات در زمان بارش برف که مشارکت خوبی با مردم شریف شهرستان داشتند ، با حضور حداکثری و مشارکت بی نظیر خود در یازدهمین دوره انتخابات باردیگر یاس و نا امیدی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را موجب شوند .
در این جلسه اعضای ستاد تنظیم بازار گزارشی از اقدامات و عملکرد در زمان یک هفته اخیر و خدمات صورت گرفته در ایام بارش برف در شهرستان بیان کردند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان؛ اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها جزء تکالیف وزارت ارتباطات است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان؛ اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها …