چاپ مطلب چاپ مطلب

ستاد گرامیداشت هفته بسیج شهرستان ماسال برگزار شد

ستاد گرامیداشت هفته بسیج شهرستان ماسال برگزار شد

به گزارش همای خبر ، ستاد گرامیداشت هفته بسیج شهرستان ماسال در سالن اجتماعات شهید خیرخواه فرمانداری با حضور فرماندار،فرمانده سپاه،فرمانده انتظامی، بخشداران،شهرداران و مدیران دستگاههای اجرایی برگزار‌گردید.

 

فرماندار ماسال در این ستاد ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج ، هفته کتاب و کتابخوانی را نیز تبریک گفت.

مهندس گیل چالانی نسل کشی وکودک کشی رژیم صهیونیست و درنده خوی اسرائیل را محکوم کرد و به همین منظور به تجمع مردم شهرستان ماسال به حمایت از مردم مظلوم فلسطین و انزجار از رژیم صهیونیستی در روز شنبه ۲۷ آبان ماه همزمان با سراسر کشور بعد از نماز ظهر وعصر مسجد جامع شهرستان برگزار خواهد شد اشاره نمود و از تمام اقشار جامعه دعوت نمود تا در این مراسم حضوری پررنگ داشته باشند.

 

فرماندار بیان نمود: بسیج نقش بی بدیل و پررنگ در تمام عرصه های انقلاب و پس از آن داشته است وبه دلیل مردمی بودن و اینکه تشکیل این نهاد از دل مردم بوده ، همواره سعی کرده مشکلاتی‌که مردم با آن دست وپنجه نرم میکنند را بررسی ومرتفع کند.

مهندس گیل چالانی گفت بسیج از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده که در ۸ سال جنگ تحمیلی و بعد از آن حضور پررنگ این نهادمردمی را در عرصه های مختلف سازندگی و حواث های غیرمترقبه داشته ایم همچنین در زمان شیوع بیماریی کرونا نیز در کنار کادر درمان و مردم بود.

 

فرماندار بیان کرد بسیجی بودن به معنای فقط پوشیدن لباس بسیجی نیست بلکه ارائه خدمت به مردم در هر لباسی میتواند از شاخصه های یک بسیجی باشد.

وی گفت اگر امنیتی در کشور وجود دارد به پاس رشادت ها و جانفشانی های بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس بوده و پس از آن هم در عرصه های مختلف به مردم خدمت کردند .

فرماندار ماسال تجلیل و تقدیر از خانواده شهدا جانبازان و ایثارگران را لازم و ضروری دانست .

وی بر فضا سازی و تبلیغات محیطی و همکاری همه ادارات و متولیان حوزه فرهنگی در هفته بسیج تاکید کرد و بیان کرد هر کدام از ادارات حداقل یک برنامه در طول هفته بسیج برنامه ریزی و اجرا نمایند.

لازم به ذکر است هفته بسیج با گلباران مزار شهدای شهرستان آغاز خواهد شد و برنامه های فرهنگی، عملیاتی، نشست های بصیرتی جهاد تبیین در سطح مدارس و پایگاهها، دیداربا خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران ، واکسیناسیون رایگان دام وطیور، برگزاری کلاس های آموزشی، برگزاری یادواره شهدای آبروی محله،جشنواره بومی محلی، همایش جهادتبیین با محوریت سواد رسانه، برپایی میزخدمت، پیاده روی خانوادگی، ویزیت رایگان، دیدار با خانواده کارگر نیازمند، نشست کتابخوانی ونشست با هنرمندان شهرستان را در این هفته خواهیم داشت/انتهای خبر

About مدیر خبر1

Check Also

الکترونیکی شدن آزمون‌ها در سطح وسیع به شرط اختصاص بودجه

الکترونیکی شدن آزمون‌ها در سطح وسیع به شرط اختصاص بودجه   رئیس سازمان سنجش کشور: …