چاپ مطلب چاپ مطلب

سخنگوی شورای اسلامی شهر لاهیجان: زمانی که آگشته شهرداری را تحویل گرفت ۷ ماه از مطالبات کارکنان شرکتی و ۲ ماه از مطالبات حقوق و اضافه کار کارکنان رسمی و قراردادی پرداخت نشده بود/عمران وشهرسازی با سرعت در حال انجام است

همای گیلان:با توجه به گزارش شهردار محترم مبنی بر پرداخت حقوق و مزایای کارکنان رسمی یا پیمانی و خصوصاً کارکنان شرکتی، اعضاء شورای اسلامی شهر از سعید آگشته شهردار لاهیجان تشکر نمودند.

DSC08446
سخنگوی شورای اسلامی شهر لاهیجان با بیان این خبر افزود:از زمان تصدی پست سعید آگشته شهردار لاهیجان متأسفانه ۷ ماه از مطالبات کارکنان شرکتی و ۲ ماه از مطالبات حقوق و اضافه کار کارکنان رسمی و قراردادی شهرداری لاهیجان به تعویق افتاده بود که پس از تصدی ایشان و در طول مدت مسئولیت شهردار جدید با توجه به مشکلات عدیده اقتصادی و رشد تورم حاصل از تحریم ها در سال جاری ، و تعهد پرداخت حقوق مزایا عیدی و پاداش آخر سال پرسنل و مطالبات پیمانکاران عمران شهری برای ادامه کارهای عمرانی ، خوشبختانه ضمن پرداخت مطالبات کارکنان که به میزان تقریبی یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان بوده ؛ و نیز بدهی های ذکر شده به طلب کاران ؛ جریان شهرسازی با رشد خوبی مواجه بوده و عمران و شهرسازی با سرعت هرچه تمام تر در جریان است .
تمیزکار خاطر نشان کرد: اعضاء شورای اسلامی شهر لاهیجان به اتفاق از شهردار منتخب خود رضایت دارند و پیشرفت کارهای عمرانی – شهرسازی و رسیدگی به وضعیت پرسنل را بسیار رضایت بخش و مطلوب می دانند.
رسیدگی به محلات مختلف حاشیه شهر نظیر یوسف آباد – حاجی آباد و … طراحی- ساخت و آماده سازی پارک بزرگ و کم نظیر باغ نارنج – طراحی و ورود به زیرساخت پارک بزرگ ۱۵ هکتاری حاجی آباد و خصوصاً طرح مطالعاتی ۲ پل بزرگ و بی نظیر در ورودی و خروجی شهر که برای اولین در گیلان توسط بسیج سازندگی اجرا خواهد شد از جمله اقداماتی است که از زمان تصدی مهندس آگشته انجام پذیرفت.
تمیزکار در ادامه افزود : در انتخاب شهردار در این دوره از خدمت (با توجه به بیش از ۶ سال تجربه) اکثریت شورا به این نتیجه رسیده بودند که نیاز است تا شهرداری که انتخاب می شود به لحاظ تخصص و تعهد – ارتباطات – توانایی – روابط عمومی و اخلاق، حرفی برای گفتن داشته باشد و خوشبختانه با گذشت طول مدت تصدی مهندس آگشته به این نتیجه رسیدیم که انتخاب ما درست بوده و شهروندان فهیم لاهیجان هم که خوشبختانه منطقی و منصفانه کارهای شهرداری را رصد می کنند نیز در این مهم با ما هم عقیده اند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر در ادامه افزود : آگشته هم شهرداری آکادمیک است و هم تجربه کار در شهرداری های بزرگ را دارد و نیز این امر یعنی تجربه و تخصص در کنار تعهد، یقیناً برکاتی را برای شهر لاهیجان به همراه دارد و نوع برنامه ها و عملکرد شهرداری لاهیجان در این مقطع از زمان که متناسب خواست مردم فهیم لاهیجان است، ما را به آینده خوش بین تر می کند .
مردم نیز از شهردار خود چیزی جز صداقت نمی خواهند، صداقت در رفتار و در گفتار .
این صداقت در گفتار، راست گویی و امانت داری است که مردم را به سمت مشارکت در اداره امور شهرها وادار می کند و ما امروز این مشارکت را در پرداخت عوارض و مشارکت هایی از این دست می بینیم و اعضاء شورا که ناظرین شهری هستند . با توجه به اعلام رضایت مردم، خوشبختانه دلگرم تر از گذشته به سیاستگزاری و برنامه ریزی و نظارت می پردازند .
تمیزکار خاطر نشان کرد: مدیریت در بحران بالاترین و ارزشمند ترین مدیریت هاست و امروزه شهرداری که توانسته بحران به ارث مانده از مدیریت گذشته، وضعیت اقتصادی نابسامان شهرداری لاهیجان را سامان بخشد یقیناً مدیر موفقی است.
عضو شورای اسلامی شهر در این زمینه افزود: سال ها مردم بوجایه از وضع نابهنجار و خطرآفرین بلوار دیلمان رنج
می بردند. محله سوستان از کمترین امکان شهری برخوردار بود. به محله حاجی آباد که از محله های قدیمی حاشیه شهر است هیچ توجه ای نمی شد و امروز و در چند ماه گذشته ضمن حفظ محیط های گردشگری شهر به محلات مذکور رسیدگی شد و به نوعی عدالت در عمران در کل شهر دیده می شود و مردم محلات ذکر شده نیز مسلماً جزو مردمانی خواهند بود که از برنامه ریزی شهرداری رضایت دارند .
نجار تمیزکار در خصوص سیاست های مدیریت شهری تأکید کرد: مهندس آگشته بنای ظاهر سازی و عوام فریبی ندارد و قرار است سیاست های مدیریت شهری مبتنی بر پخش خدمت در تمام حوزه های شهری باشد و بجای اینکه فقط و فقط به مناطق گردشگری شهر برسیم باید خدمت رسانی را به تمامی محلات شهر داشته باشیم هرچند علاوه بر آن به امکانات گردشگری نظیر زیب لاین- پل معلق بام سبز و باغ نارنج و منطقه گردشگری باغ ۱۵ هکتاری حاجی آباد نیز فکر شده و در حال احداث است .
احداث خانه کشتی- خانه پینگ پنگ- مجتمع فرهنگی جانبازان – مشارکت در برنامه های قرآنی و فرهنگی و مذهبی و برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی و ورزش محلات نیز از برنامه هایی است که برای جوانان این شهر تدارک دیده شده .
سخنگوی شورای اسلامی شهر در پایان اظهار امیدواری کرد تا با توجه به برنامه ریزی های به عمل آمده توسط اعضاء محترم شورای اسلامی شهر – شهردار و در یک کلام تیم مدیریت شهری و با توجه به وفاق و همدلی که در بین مسئولین شهری اعم از فرماندار با اخلاق، امام جمعه محترم- نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان شهری وجود دارد تا پایان سال جاری و همزمان با جشن های ایام شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه، مردم این شهر شاهد افتتاح و آغاز به کار بسیاری از پروژه های یاد شده باشند و با توجه به اقتصاد مقاومتی و پیروزی های توافق به عمل آمده یقیناً مردم عزیز و فرهیخته این شهر با مشارکت خود، شهری آبادتر از این خواهند ساخت .

About سردبیر ارشد

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …