چاپ مطلب چاپ مطلب

سخنگوی دولت اعلام کرد: افزایش متوسط ۱۰ درصد حقوق برای بازنشستگان / پرداخت حقوق شاغلان و بازنشستگان قبل‌ از عید فطر

 

برای شاغلان همه مبالغ غیر از حقوق درخصوص افزایش سه ماه گذشته به دستگاه های اجرایی پرداخت شده است و من امیدوارم این دستگاه ها احکام را اصلاح و صادر کنند تا همراه حقوق خرداد ماه، تمام افزایش سنواتی را که متوسط آن ۱۰ درصد است پرداخت کنیم. 

همای گیلان، محمدباقر نوبخت با اشاره به اینکه پرداخت این رقم برای دولت سنگین است گفت: اما تاکید رئیس جمهور بر این بود که قبل از عید فطر تمام حقوق کارمندان و شاغلان به اضافه درصد افزایشی صورت گرفته پرداخت شود.
وی افزود: برای شاغلان همه مبالغ غیر از حقوق درخصوص افزایش سه ماه گذشته به دستگاه های اجرایی پرداخت شده است و من امیدوارم این دستگاه ها احکام را اصلاح و صادر کنند تا همراه حقوق خرداد ماه، تمام افزایش سنواتی را که متوسط آن ۱۰ درصد است پرداخت کنیم.
نوبخت همچنین گفت: بازنشستگان هم افزایش متوسط ۱۰ درصد حقوق را دریافت می کنند و اضافه سه ماه تا پایان خرداد نیز جزو دریافتی های آنها خواهد بود.
وی افزود: امسال ۳۴۰۰ میلیارد تومان از محل افزایش ۱۰ درصد حقوق بین بازنشستگان توزیع خواهیم کرد.
نوبخت گفت: برای سال ۹۷ محاسبه ای که انجام شده، ۳۴۰۰ میلیارد تومان برای فرهنگیان که حدود ۴۱ هزار نفر را شامل می شود و ۱۳۰۰ میلیارد تومان هم برای سایر افراد در نظر گرفته شده است.
سخنگوی دولت اضافه کرد: مبلغ ۸۵۰۰ میلیارد تومان نیز نیمه اول سال جاری برای بدهی گندم کاران پرداخت خواهد شد.
نوبخت گفت: در نیمه اول سال پاداش بازنشستگی فرهنگیان و سایر افراد هم پرداخت می شود.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد   🔹وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی خانم …