چاپ مطلب چاپ مطلب

سخنگوی شورای اسلامی شهر رودسر از افتتاح بیش از ۳۶ پروژه عمرانی هفته دولت در شهررودسر با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال خبر داد.

اختصاصی همای گیلان:مجتبی کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: هر ساله به‌ مناسبت هفته دولت این شهرداری پروژه‌های مطلوبی را در دستور کار قرار می‌دهد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر رودسر با تبریک هفته دولت به مردم و مسئولان خاطرنشان کرد: این میزان اعتبار به ۳۶ پروژه اختصاص یافته است که شنبه، دوم شهریورماه سال‌جاری با حضور مسئولان شهری افتتاح می‌شود.
مجتبی کاظمی مهم‌ترین پروژه‌های افتتاحی هفته دولت در حوزه‌ مدیریت شهری را روسازی و آسفالت کوچه ها و خیابان ها ، موزاییک گذاری و جدول کشی پیاده روها ، لوله گذاری وهدایت آبهای سطحی دانست و افزود: این پروژه ها در مناطق مختلف شهری : منطقه شهدا با اعتباری بالغ بر ۳۸۹ میلیون تومان ، منطقه سرپل شرقی با اعتباری بالغ بر ۶۷۳ میلیون تومان ، شهرک انصاری و دادگستری با اعتباری بالغ بر ۵۷۹.۵ میلیون تومان ، گسکرمحله ، رامدشت و دریاوارسر ۸۸۰ میلیون تومان ، شهرک شهید رجائی ۱۶۰ میلیون تومان ، صیدرمحله و شهرک طالقانی ۷۵ میلیون تومان ، چافجیر ۲۶۲ میلیون تومان و در داخل شهر اعم از رانکوه و خیابان هوسم ۲۳۳ میلیون تومان برآورده شده است .
وی با بیان این مطلب گفت: باتوجه به شعار دولت در این هفته با عنوان آرامش و امید ، تمامی مدیران اجرایی می توانند با حاکم نمودن آرامش در مجموعه مدیریتی خود و بهره گیری از منابع موجود و توان حداکثری مجموعه خود ،افق های بسیار روشن را برای نظام جمهوری اسلامی رقم بزنند که این مهم روح امید و پویایی را در جامعه و بالاخص نسل جوان دوچندان خواهد نمود .
سخنگوی شورای اسلامی شهر رودسر با بیان این‌که همه تلاش ما در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان و ایجاد رفاه مضاعف برای آن‌ها است، گفت: از مردم انتظار داریم در راستای تحقق و تکمیل پروژه‌های شهری، مجموعه شهرداری را چون همیشه حمایت کنند.
وی در پایان ضمن تشکر از تلاش همه خدمتگذاران نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه دستگاههای اجرایی شهرستان اضافه کرد: با بهره برداری از این پروژه‌ها ضمن توسعه زیرساخت‌ها به دنبال پیشرفت و ارتقا سطح کیفی و کمی خدمات و عملکردهای عمرانی هستیم .

 

 

About سردبیر ارشد

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …