چاپ مطلب چاپ مطلب

سخنگوی شورای شهر لاهیجان:مگر حدود اختیارات نماینده تا کجاست که آقای خیابانی می خواهد کرج را منطقه ویژه اعلام کند / قهرمانی جهان هم ملاک رای مردم برای نمایندگی مجلس و شورای شهر نباشد

همای گیلان: آمار نهایی داوطلبان نمایندگی مجلس دهم در گیلان ۳۶۸ نفر اعلام شد که رشد ۸۲ درصدی نسبت به دوره گذشته داشته است و از مجموع افراد ثبت نام کرده، ۳۳۵ نفر معادل ۹۱ درصد مرد و ۳۳ نفر معادل ۹ درصد، زن هستند.

 نکته ای که شاید نتوان از آن به سادگی عبور کرد ، ورود چهره های ورزشی استان به کارزار یکی از حساس ترین انتخابات پس از انقلاب اسلامی است.
ورود مستقیم برخی چهره های مطرح ورزشی با هیجان حمایتی و همراهی با وسیله نقلیه شخصی و یا ورود مستقیم به این عرصه سیاسی را شاید بتوان با آمار و ارقام قابل توجه شورای شهر استان مقایسه کرد.
ابراهیم مهربان ، قهرمان کشتی جهان دراین باره اظهار کرد: ورود به عرصه سیاسی و مدیریتی کشور به صرف محبوبیت ورزشی و یا هرنوع محبوبیت دیگر پذیرفتنی نیست.

عضو شورای شهر لاهیجان تصریح کرد: نباید با ورود ورزشی ها به عرصه مدیریت جبهه گرفت چراکه خیلی از دوستان ورزشی استان ، از قابلیت مدیریتی فراوانی برخوردارند که نباید جامعه را از وجود این افراد محروم کرد.
مهربان خواستار شد: اگرچه مردم گیلان ، مردم قدرشناسی هستند و قهرمانان خود را دوست دارند اما باید بدانند که قهرمانی جهان هم ملاک رای برای نمایندگی مجلس و حتی شورای شهر نمی تواند باشد.
سخنگوی شورای شهر لاهیجان ، مجلس شورای اسلامی را با مجموعه شورا بسیار متفاوت ارزیابی کرد و افزود: متاسفانه طی سال های اخیر شورای شهر تبدیل به شورای شهرداری شده است و از لحاظ قانونی دست شورای شهر به شدت بسته است.
مهربان گفت: به صحنه آمدن ورزشی های کشور اگر با توانایی و مشرف به قانون و قانونگذاری باشد خوب است اما اگر تنها روی محبوبیت خود تکیه کرده اند ، منطقی و اخلاقی نیست.
این عضو شورای شهر با انتقاد از وعده و وعیدهای انتخاباتی نامزدهای مجلس دهم اظهار کرد: مگر حدود اختیارات نماینده تا کجاست که جواد خیابانی می خواهد کرج را منطقه ویژه اعلام کند.// تابناک

About سردبیر

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …