چاپ مطلب چاپ مطلب

 سخنی با نمایندگان محترم گیلان

✍ رضا بژکول پژوهشگر و روزنامه نگار

اختصاصی همای خبر/در خبرها امده که نمایندگان مجلس بار دیگر طرح صیانت ( محدودیت ) از شبکه های اجتماعی را برای تایید و تصویب به بحث گذاشته یا خواهند گذاشت !!

فارغ از هر بدبینی ، لازمه به عنوان یک شهروند دغدغه مند ، گپی با نمایندگان استان گیلان داشته باشم و یادآوری کنم که بهتر است شرایط اقتصادی کشور را با نگاه واقع گرایانه بنگرند، انگاه تصمیم بگیرند .

نمایندگان محترم گیلان ، در جربان باشید در حمایت از هر طرحی در مجلس ( بخصوص طرح صیانت ) اگر به منافع ملت ما اسیب بزند، در اینده نام شما و دیگر نمایندگان کشور در ان ثبت و ضبط خواهد شد . و آیندگان در مورد رای های به سبد ریخته شده هر نماینده ، قضاوت خواهند کرد .

نمایندگان محترم ، در جریان هستید که ۱۱ میلیون نفر از کاربران ایرانی از شبکه های اجتماعی برای کسب و کار بهره می گیرند ، آن هم به دلیل اینکه بخشی از آنان بیکارند و از این شبکه در امد کسب می کنند ، بخش دیگری هم که کار دارند به دلیل سطح پایین دستمزدها ، به عنوان جبران درامدشان ، بهره می گیرند .

حال که پس از دو سال در مجلس اصولگرا برای بیکاران جامعه تدبیری اندیشیده نشده ! و یا اگر هم شده به صورت لاک پشتی بوده ! اجازه ندهید با تصویب چنین طرحی ، بیکارانی به کشور افزده شود !

به جای اینگونه طرح ها بیایید طرح صیانت از بیکاری جوانان ، زنان بی سرپرست ، محرومان و طبقات پایین جامعه و……….که منبع و مفری برای در آمد ندارند ، یا دارند بسیار ناچیز و پایین است ، بیاندیشید .

نمایندگان محترم ، با تصویب طرح صیانت از شبکه ها ، قطعا بخش بزرگی از کاربران از انچه که سالها زحمت کشیدند و کارکردند و تبلیغ کردند تبدیل به پنبه خواهد شد ، و بار دیگر بیکاری های گسترده ، افسردگی و رنج نبود کار و در آمد ، در وجودشان و خانواده آنان مشتعل خواهد شد !

به عنوان احدی از احاد این جامعه ، پیشنهاد می کنم علاوه بر مخالفت با طرح صیانت ، خود نیز به عنوان احدی از همین مردم ، در حمایت از موکلان خود به جای طرح صیانت ! پیگیر بیکاری جوانان ، گرانی کالاهای اساسی و رنج پدران و مادران بازنشسته ، کارمندان و کارگران در مجلس باشید .

تا در آینده نام شما به عنوان مدافعان طرح صیانت از شبکه ها در ذهن مردم استان گیلان و ایران حک نشود !

باشد که با نگاه عقلایی در مخالفت با طرح صیانت ، جوانان ما را از داشتن کسب و کار و درامد محروم نکنید و نگذارید که با تصویب آن جوان با غیر جوان ، از این مفر کوچک برای کسب در امد ، محروم گردند .

نمایندگان محترم گیلان ، شبکه های اجتماعی هر ایرادی که داشته باشد راهش محدود کردن یا (صیانت) نیست! بلکه حمایت قاطع از اکثریت کاربرانی است که به هر دلیل و شکلی ، از آن برای کسب درامد بهره می گیرند.

باشد که چنین کنید

(برسانید به دست نمایندگان محترم گیلان )

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …