چاپ مطلب چاپ مطلب

سردار مصطفی پور : بسیج حافظ هویت ملی و کشور است

اختصاصی همای گیلان:مراسم اجتماع عظیم بسیجیان شهرستان آستانه‌اشرفیه با حضور فرماندار و اعضای شورای اداری و تأمین شهرستان، گردان‌های بسیج ادارات و صنوف کارگری و خانواده معزز شهدا در گلزار شهدای آستانه اشرفیه برگزار شد.
سردار مصطفی پور فرمانده پادگان تیپ مریدان لنگرود با حضور در اجتماع بزرگ بسیجیان آستانه اشرفیه ، بسیج را پدیده‌ی بی‌انتها دانست و خاطرنشان کرد ما هرچه جلوتر می‌رویم و وسعت این پدیده بیشتر و خروشان تر خواهد شد.
مصطفی پور حضور فرهنگی و به‌موقع بسیج را در تمام صحنه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی یک حضور تمام‌عیار معرفی کرد و گفت : بسیج با سلاح ایمان و بصیرت افزایی و با تفکر اجتماعی و رفتار اخلاقی به مبارزه با جنگ نرم می‌رود.
وی بسیج را حافظ هویت ملی و کشور دانست و گفت : بر هیچ‌کسی پوشیده نیست در هرجایی که دشمن قصد نفوذ به‌نظام را داشته است بسیج درصحنه حضور یافت و در کم‌ترین زمان بزرگ‌ترین تأثیرگذاری خود را داشته است.
فرمانده تیپ مریدان با اشاره به اینکه نقش شما بسیجیان را امروز در حزب‌الله لبان مشاهده می‌کنیم افزود: هر قدمی که امروز حزب‌الله لبنان درراه اسلام و مبارزه با استکبار و اسرائیل غاصب برمی‌دارد بسیجیان ایران در خیرات آن شریک هستند.
وی با اشاره به اینکه بسیجیان کسانی هستند که اگر دشمنان درصدد ضربه زدن به‌نظام باشند وارد صحنه می‌شنود افزود: بسیج دورکننده دشمنان از تحقق یافتن آرمان‌های سیاسی آن‌هاست.
در این مراسم پس از تحویل نمادین پرچم توسط پدر شهید غلامرضا ملکی به یک بسیجی از ۲۷ نفربسیجی نمونه رؤسای ادارات ومردمی تقدیر به عمل آمد.

IMG_20141126_101149IMG_20141126_101241

About

Check Also

مرد مغازه دار کارگر خود را با چاقو کشت/ متهم به قتل می گوید مقتول مدتی پیش به خواهر او تجاوز کرده

مرد مغازه دار کارگر خود را با چاقو کشت/ متهم به قتل می گوید مقتول …