چاپ مطلب چاپ مطلب

سرشماری کشاورزی ۳ روستای آستانه اشرفیه از ۹۷روستا به پایان رسید

اختصاصی همای گیلان:معاون فنی ، آموزشی سرشماری در آستانه اشرفیه گفت: ۲۲ مامور سرشماری به همراه ۴ کارشناس فنی در جمع آوری اطلاعات از ۹۷ روستای شهرستان آستانه اشرفیه فعالیت میکنند.

index
اسماعیل رهنما افزود: تا امروز که ۵ روز از شروع سرشماری گذشته است، کار آمارگیری روستاهای طهام ، تاسنده و گوهردان به پایان رسیده است و به طور تقریبی تاکنون اطلاعات ۱۵۰۰ خانوار ثبت شده است که از این تعداد ۸۵۰ خانوار بهره بردار کشاورزی بودند.
وی عدم ارائه کارت ملی خانوار را یکی از مشکلات اصلی ماموران سرشماری دانست و از مردم به خصوص روستاییان درخواست کرد که کارت های ملی خود را در منزل نگه دارند و در هنگام حضور ماموران آمار آن را در اختیار مامورین قرار دهند.
معاون فنی سرشماری آستانه همچنین بارش باران را یکی دیگر از مشکلات در امر سرشماری دانست که موجب کندتر شدن جمع آوری اطلاعات از خانوار می شود.
رهنما در انتها ضمن تشکر از همکاری مردم، از خانوارهای محترم خواست با صبر وحوصله به سوالات ماموران سرشماری پاسخ بدهند و حتما اطلاعات را به طور کامل و صحیح در اختیار مامورین آمار قرار دهند تا عملیات سر شماری به درستی و به خوبی پیش برود.
سرشماری عمومی کشاورزی از ۵ مهر آغاز و تا ۱۸ آبان نیز ادامه خواهد داشت.

About

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …