چاپ مطلب چاپ مطلب

سرمربیان پرسپولیس و تیم ملی بازهم علیه همدیگر؛ کی‌روش: مربی بعدی تیم‌ملی معلوم است/ برانکو: چرا همیشه باید من کوتاه بیایم؟

همای گیلان، سرمربی تیم ملی با اشاره به مصاحبه برانکو با رسانه کروات گفت: شما سرمربی بعدی تیم ملی را می شناسید، او هفته پیش گفت من به زودی اخراج می شوم!

کارلوس کی‌روش اظهار کرد: بعد از جام جهانی فکر می‌کردم حمایتی وجود دارد و قرار است پیشنهاد تمدید قرارداد چهار ساله باشد اما متوجه شدم که این پیشنهاد تا جام ملت‌هاست. من برنامه‌ام را با فدراسیون ادامه خواهم داد و اما کسانی هستند که نمی‌خواهند من با سرمربی پرسپولیس (برانکو ایوانکوویچ) همکاری کنم چون برای مربیان دیگری برنامه دارند. آرزوی من موفقیت تیم ملی ایران در همه مسابقات است اما اکنون آرزویم این است که با تیم ملی در فینال جام ملت‌ها حضور پیدا کنم.

وی در ادامه با کنایه گفت: مربی بعدی تیم ملی مشخص شده است؛ همان که هفته قبل گفت من اخراج می‌شوم و سپس تکذیب کرد!

برانکو این اظهارات را تکذیب کرده و گفته هرگز درباره اخراج کسی حرفی نزده است. وی در گفت و گو با ایسنا گفت: من هیچ وقت این حرف را نزدم و علاقه‌ای هم ندارم درباره این صحبت کنم. اصلا خودم را درگیر این مسئله نمی‌کنم. من مربی پرسپولیس هستم و قراردادم را دو سال دیگر تمدید کردم یعنی دلم می‌خواهد در پرسپولیس بمانم. حالا کی‌روش چگونه می‌خواهد کارش را تمام کند، مشکل من نیست. از شما می‌پرسم تا به حال شنیده‌اید من علیه کی‌روش حرفی بزنم؟ تا به حال چند بار کی‌روش علیه من صحبت کرده است؟ نه فقط بعد از جام جهانی بلکه همیشه علیه من صحبت می‌کرد. آن مصاحبه‌ای که البته خاص بود. او (کی‌روش) ۱۰ پست علیه من در فیسبوکش منتشر کرده بود. کی من حرفی زدم و علیه او (کی‌روش) صحبت کردم؟چرا همیشه باید من کوتاه بیایم؟ از وقتی که اینجا هستم مدام علیه من یا پرسپولیس صحبت می‌شود. آیا تا به حال کسی نسبت به عملکرد مربی دروازه‌بانان تیم ملی واکنشی نشان داده است؟ دولت ایران پول و نان او ( الکساندر لوپز) را می‌دهد. فدراسیون فوتبال نان او را می‌دهد بعد او علیه باشگاه‌های ایرانی برابر خارجی‌ها تشویق می‌کند. بعد شما می‌گویید که من کوتاه بیایم. مگر من اصلا چه گفته‌ام؟ بروید در روزنامه‌ها ببینید من چه گفته‌ام؟

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

فرماندار لنگرود در مراسم تکریم و معارفه ریاست اداره بهزیستی شهرستان: اخلاق مداری، قانون مداری، توانمندی، کارآمدی، تامین منابع، نظارت و همچنین رعایت نظم و انظباط لازمه توفیق در پاسخگویی به مطالبات مردم است

فرماندار لنگرود در مراسم تکریم و معارفه ریاست اداره بهزیستی شهرستان: اخلاق مداری، قانون مداری، …