چاپ مطلب چاپ مطلب

سرهنگ نردبان را اشتباه گرفت/تحلیلی بر آرای مردم در ریاست جمهوری/علی پور مدیر مسئول همای گیلان

اختصاصی همای گیلان: آنچه موجب گردید احمدی نژاد برنده‌ی مناظره با هاشمی شود، نیازسنجی‌ای بود که او انجام داده بود یعنی استفاده از کلمات و واژه‌هایی که تا آن زمان توسط هیچ شخصیت سیاسی زده نشده بود و مردم هم احساس می کردند دلایل فقر و بدبختی آن‌ها همان است که احمدی نژاد می گو‌ید و پولشان هم در جیب مسئولین.


بی پرده سخن گفتن احمدی نژاد باعث شد تا در دل مردم جای گیرد و هاشمی که از بانیان نظام بود و زحمات زیادی برای انقلاب متحمل شده بود مورد غضب مردم قرار گیرد.
اما صبر و بردباری هاشمی، مجدداً او را به صحنه سیاسی، آن هم از نوع پرقدرت آن، بازگردانید بطوریکه روحانی، رأی آوردن خود را از یک سو مدیون هاشمی بود و از سوی دیگر هم جناب سرهنگ قالیباف و حرف های نسنجیده او موجب شد تا روحانی دور قبل با اختلاف آرا رئیس جمهور شود.
این بار نیز حرکات و رفتارهای نپخته تر سرهنگ کمک کرد تا آیت‌الله رئیسی از صحنه رقابت عقب بماند و روحانی رئیس جمهور باقی بماند و قالیباف که قراربود نردبان ترقی رئیسی باشد به بالابردن روحانی کمک کرد.
دروغ ها و اتهامات قالیباف به روحانی از همان ابتدای مناظرات و وعده های پوشالی او به مردم و ناگهان انصراف دادنش موجب گردید که نظر مردم که نیم نگاهی به او داشتند و هنوز در انتخاب او به عنوان رئیس جمهور مردد بودند، تغییر کند و ناگاه شک مردم به یقین تبدیل شد که قالیباف هدفی جز تخریب نداشته و وقتی به نفع رئیسی کنار رفت از میزان آرا او هم کاست و هر روز آرای رئیسی در سبد روحانی خالی می شد. تا جایی که برخی از طرفداران رئیسی متوسل به دروغ شدند و عکس های ۲۲ بهمن را به جای همایش رئیسی در مشهد به شبکه های اجتماعی ارسال کردند و البته مردم را بیش از پیش از وی دلسرد نمودند و آقای رئیسی که چهره ی محفوظ به حیایی داشت و می دانست قافله را باخته است تحت تأثیر فشارهای انتخاباتی به شعار پدر خانمش پشت کرد و تتلو را همراه خود به مشهد برد!
و تتلو هم با گستاخی و توهین به استاد شجریان شانس شکست رئیسی را بیشتر کرد.
از سوی دیگر مردم به خوبی واقف‌اند که روحانی به وعده هایش عمل نموده است؛ سامان‌دهی نسبی وضعیت وخیم امور خارجه، حل مشکل درمانی مردم در بیمارستان‌ها، گازرسانی به روستاها (که در طول انقلاب اسلامی بی سابقه بود) و جلوگیری از تورم افسارگسیخته تنها بخشی از خدمات وی می باشد.
مردم ما می دانند که در زمان چه کسی بنزین ۱۰۰ تومان به ۱۰۰۰ تومان رسید و در دوره ی چه کسی بنزین ثبات قیمت داشت.
مردم ما می دانند که افزایش سه برابری یارانه ها چه تبعاتی داشته و چه بلایی بر سر آن‌ها خواهد آورد.
مردم ما از ظلمی که به برخی از چهره های سیاسی شد مطلع هستند و همه ی این عقده ها را بر سر رئیسی خالی نمودند و این است که روحانی با اختلاف آرا رئیس جمهور باقی بماند.
آقای رئیس جمهور قدر این ملت نجیب را بدان!/با کانال همای خبر همراه شوید.

About عطیه نصرتی

Check Also

رشد گرانی‌ها و قیمت‌های کمرشکن امان مردم را بریده؛ دولت رئیسی فقط یک تماشاچی منفعل است

رشد گرانی‌ها و قیمت‌های کمرشکن امان مردم را بریده؛ دولت رئیسی فقط یک تماشاچی منفعل …