چاپ مطلب چاپ مطلب

سرهنگ پاسدار حسن حبیبی، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان: در هفته دفاع مقدس امسال بیش از ۴ هزار برنامه و فعالیت برگزار می شود

همای خبر/مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان همزمان با هفته دفاع مقدس، در جمع خبرنگاران گفت: رسانه ها بخش مهمی از جهاد تبیین را نشر می دهند.
سرهنگ پاسدارحبیبی افزود: خبرنگاری ،گام نهادن در وادی روشنی و نیک اندیشی است .
وی در ادامه عنوان کرد: هفته دفاع مقدس فرصت طلایی برای تکریم و تجلیل از کسانی است که ایستادند و مقاومت کردند تا امنیت ، آسایش ، عزت و اقتدار
کشور را شاهد باشیم.
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به این مطلب که ۱۰۰ هزار رزمنده در دفاع مقدس حضور داشتند، افزود: ۸ هزار شهید، ۲۲ هزار جانباز ،۲ هزار و ۷۰۰ آزاده و ۲۲ شهید مدافع حرم ثمره رشادت ها و نقش مردم گیلان، در دفاع مقدس است.
وی هم چنین گفت: شعار امسال هفته دفاع مقدس « ما می توانیم» است.
سرهنگ پاسدار حبیبی افزود: در هفته دفاع مقدس امسال بیش از ۴ هزار برنامه و فعالیت در استان، برگزار می شود.
وی در ادامه برنامه های محوری هفته دفاع مقدس را برشمرد و
اظهار داشت: تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت ، رزمایش سرکشی از خانواده شهدا، اجرای یک برنامه شاخص در ۲ هزار و۵۰۰ پایگاه بسیج محلات و اقشار، رژه نیروهای مسلح، افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و تجهیزات سبک دفاع مقدس، برگزاری مراسم یادواره شهدای اقشار و محلات،برگزاری محافل انس با قرآن، رونمایی از ۴۰عنوان کتاب و ۳۰ عنوان کتاب
صوتی دیگر، برگزاری همایش روحانیت و دفاع مقدس و برگزاری هشتمین کنگره ادبیات
پایداری ،از جمله برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس استان است.
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان ،افزود:اجرای تئاتر خیابانی ، پخش برنامه سروقامتان در شبکه باران،
برگزاری زنگ ایثار و مقاومت،برگزاری اختتامیه کارگاه داستان نویسی، مراسم تجلیل از هنرمندان، برگزاری خاطره گویی رزمندگان دفاع مقدس و رونمایی از مستند کمک های ۱۵۱۳ کامیونی ، از جمله دیگر برنامه های مهم هفته دفاع مقدس امسال است.
وی با اشاره به مرکز موزه های فرهنگی دفاع مقدس گیلان ، عنوان کرد: فاز اول این موزه شامل؛ ساختمان اداری، کتابخانه، اسناد و ۳ هزار متر محوطه سازی مجموعه در دهه فجر سال جاری افتتاح می شود.
سرهنگ پاسدار حبیبی افزود: فاز دوم مرکز موزه های فرهنگی دفاع مقدس شامل؛ سالن آمفی تئاتر چند منظوره و پارکینگ در سال آینده افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

” اعلام برنامه های دهه کرامت در گیلان

” اعلام برنامه های دهه کرامت در گیلان مسئول کانون جوانان رضوی گیلان اذعان کرد: …