چاپ مطلب چاپ مطلب

سرپرست بخشداری ضیابر: توسعه زیرساخت های ورزشی راهکار مقابله با آسیب های اجتماعی

سرپرست بخشداری ضیابر: توسعه زیرساخت های ورزشی راهکار مقابله با آسیب های اجتماعی

 

طی نشستی در خصوص بررسی مشکلات زیرساختی اماکن ورزشی بخش ضیابر به ریاست ارشاد ره انجام سرپرست بخشداری ضیابر با حضور ابرهیمی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان صومعه سرا، رئیس شورای بخش و جمعی از دهیاران در محل دفتر بخشداری برگزار شد.

 

در این نشست ره انجام گفت: راهکار مقابله با آسیب‌های اجتماعی و حفظ سلامت جامعه، توسعه زیرساخت‌های ورزشی است.

 

وی با اشاره به مطالبات بحق جوانان در حوزه زیرساخت های ورزشی این بخش افزود: برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی نیازمند تلاش جمعی هستیم تا بتوانیم زیرساخت‌های ورزش را در بخش ایجاد کنیم و جوانان و نوجوانان را به سمت ورزش سوق دهیم.

 

ره انجام به اماکن ورزشی بخش ضیابر در حوزه شهری و روستایی اشاره نمود و گفت: پتانسیل ورزشی بالایی در سطح بخش ضیابر وجود دارد و دارای ۱۲ زمین و ۲ سالن ورزشی می باشد که نیازمند توجه جدی اداره ورزش و جوانان شهرستان جهت رفاه حال ورزشکاران در رشته های مختلف با همکاری دهیاری و شورای اسلامی می باشد.

 

ابراهیمی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نیز در این نشست قول مساعد جهت پیگیری مطالبات جوانان بخش در حوزه زیرساخت اماکن ورزشی را دادند.

 

همچنین در ادامه ارشاد ره انجام به همراه سرپرست ورزش و جوانان شهرستان، رئیس شورای بخش و جمعی از دهیاران از اماکن ورزشی بخش بازدید بعمل آوردند

About مدیر خبر1

Check Also

به منظور بررسی وضعیت اماکن ورزشی شهرستان صورت گرفت : بازدید فرماندار لاهیجان از ورزشگاههای تختی و مهر

به منظور بررسی وضعیت اماکن ورزشی شهرستان صورت گرفت : بازدید فرماندار لاهیجان از ورزشگاههای …