چاپ مطلب چاپ مطلب

سرپرست بخشداری ضیابر:  دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای جهاد تبیین / وظیفه همه ما دعوت به مشارکت مردم در انتخابات ۱۱ اسفند / مدیران و دهیاران عملکرد یکساله خود را به سمع و نظر مردم برسانند/ برگزاری یادواره شهدای والامقام بخش ۲۰ بهمن

سرپرست بخشداری ضیابر:

دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای جهاد تبیین / وظیفه همه ما دعوت به مشارکت مردم در انتخابات ۱۱ اسفند / مدیران و دهیاران عملکرد یکساله خود را به سمع و نظر مردم برسانند/ برگزاری یادواره شهدای والامقام بخش ۲۰ بهمن

 

جلسه ستاد فرعی یوم الله دهه مبارک فجر بخش ضیابر به ریاست ارشاد ره انجام سرپرست بخشداری، مسئولین و دهیاران و روسای شورای اسلامی شهر و بخش در سالن اجتماعات شهید حاج قاسم سلیمانی بخشداری برگزار شد

 

سرپرست بخشداری ضیابر در ابتدای این جلسه با تبریک ماه رجب و ولادت حضرت محمد تقی جوادالائمه و همچنین ولادت امام علی (ع) و تقویر و تشکر از زحمات و تلاش های مسئولین ، دهیاران و شوراهای اسلامی بخش در عمران و آبادانی منطقه؛ اقدام متجاوزانه رژیم جنایتکار صهیونیستی در حمله هوایی به دمشق که منجر به شهادت ۴ تن از مستشاران نظامی سپاه و مدافعین حرم و تعدادی از نیروهای سوریه شد را محکوم کرد و شهادت این شهیدان را به حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی)، خانواده های معظم شهیدان و آحاد فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت گفت.

 

ارشاد ره انجام با اشاره به شعار محوری دهه فجر (جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن) اظهار داشت: ایام الله دهه مبارک فجر یادآور نام و یاد امام راحل و عظیم الشان است امامی که با توکل و اخلاص که در وجودشان بود، توانستند معجزه ای خلق کنند که جهانیان را حیرت‌زده کند و در این ایام باید برای تحقق شعار محوری دهه فجر همه تلاش کنیم.

 

وی افزود: در آستانه چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، شهدای انقلاب از مظلوم‌ترین شهدا هستند و اگر می خواهیم بیشتر نسبت به جایگاه انقلاب آگاه شویم، ضرورت دارد تاریخ قبل از انقلاب را بیشتر مورد مطالعه قرار دهیم.

 

وی تاکید کرد: امروز این انقلاب امانتی در اختیار من و شما است و مقام معظم رهبری فرمودند؛ امروز بزرگترین معروف همین جمهوری اسلامی است و وظیفه ما توجه به این معروف است.

 

نماینده دولت در بخش ضیابر ادامه داد: دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای جهاد تبیین است و اگر در بحث جهاد تبیین موفق نباشیم دشمن به اهداف خود خواهد رسید و تبیین دستاوردهای انقلاب ، دوران سیاه و تاریک طاغوت ضروری است.

 

ره انجام بیان داشت: دهه فجر امسال تفاوتی با دهه فجر سال های گذشته دارد و آن هم ورود به ایام انتخابات مهم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری است و وظیفه همه ما دعوت به مشارکت مردم در انتخابات است.

 

وی تاکید کرد: باید سعی کنیم برنامه ها نشاط اجتماعی بیشتری داشته باشند و جشن های پیروزی انقلاب اسلامی در بین مردم برگزار شوند.

 

سرپرست بخشداری به خدمات دولت مردمی در بخش اشاره نمود و تاکید کرد: مدیران و دهیاران بخش عملکرد یکساله خود را در ایام الله دهه مبارک فجر به سمع و نظر مردم برسانند.

 

ارشاد ره انجام به شهادت امام موسی کاظم (ع)و همچنین مبعث نبی مکرم اسلام حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله) در ایام الله دهه مبارک فجر اشاره نمود و گفت: ان شاءا… بتوانیم با استفاده از همه ظرفیت ها و با بهره گیری از تجارب گذشته برنامه های خوبی در بخش داشته باشیم.

 

ره انجام در ادامه به تشریح برنامه های دهه فجر در این بخش اشاره نمود و افزود: از جمله مهمترین برنامه ها برگزاری یادواره شهدای والامقام بخش، گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، افتتاح پروژه های عمرانی و خدماتی دهیاری و دستگاه های اجرایی، برگزاری جشن های انقلاب در سطح روستاها و برنامه های فرهنگی و ورزشی و … می باشد

 

About مدیر خبر1

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …