چاپ مطلب چاپ مطلب

سرپرست بخشداری ضیابر:  روز قدس، روز احیاء اسلام و مقابله مستضعفان با مستکبرین است

سرپرست بخشداری ضیابر:

روز قدس، روز احیاء اسلام و مقابله مستضعفان با مستکبرین است

 

ارشاد ره انجام سرپرست بخشداری ضیابر در جلسه ستاد فرعی روز جهانی قدس بخش ضیابر که با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج و انتظامی و روسای ادارات و شورای شهر و دهیاران بخش در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی بخشداری برگزار شد، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تسلیت به مناسبت شهادت امام علی (ع) و لیالی قدر، بر حفظ حرمت این ماه عزیز و لیالی قدر و ۱۳ فروردین(روز طبیعت) که مصادف با شهادت مولای متقیان است، تاکید کرد‌.

 

ارشاد ره انجام سال نو را خدمت مردم خانواده های معظم شهدا؛ ایثارگران، جانبازان و رزمندگان تبریک گفت و افزود: جا دارد یادی کنیم از شهیدان عزیز و امان شهیدان که این راه‌راه به روی ملت ایران گشود.

 

ره انجام به ۱۲ فرودین روز جمهوری اسلامی اشاره نمود و گفت: با بینشی دقیقی که امام راحل داشت، مردم در ۱۲ فروردین به استقرار نظام مردم سالاری دینی رای دادند.

 

وی به تلخی ها و شیرینی های سال ۱۴۰۲ اشاره نمود و بیان داشت: شعار سال معمولا بخشی از راهبرد اساسی کشور است و حضرت آقا شعار سال ۱۴۰۳ را به عنوان “جهش تولید با مشارکت مردم” نامگذاری نموده اند و مسئله تولید کلید اساسی حل مشکلات اقتصادی کشور است.

 

سرپرست بخشداری ضیابر با بیان اینکه مردم در همه دوران ها قهرمان اصلی ماجراء و سرگذشت انقلاب بوده اند،تاکید کرد: اگر می خواهیم جهش تولید داشته باشیم باید از ظرفیت مردم استفاده کنیم، ان شاءا… با تعامل و همکاری با استفاده از همه ظرفیت ها با مشارکت مردم در راستای تحقق شعار سال تلاش کنیم.

 

ره انجام با اشاره به خدمات دولت سیزدهم گفت: دولت مردمی از بتن مردم و در میان مردم است و تمام توان خود را برای تحقق منویات مقام معظم رهبری بویژه شعار سال به کار گرفته است.

 

سرپرست بخشداری ادامه داد: دشمن در زمینه اقتصادی علیه جمهوری اسلامی فعال است، لذا ما باید با فکر درست و تلاش خستگی ناپذیر فعال باشیم.

 

ره انجام در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع مهم روز جهانی قدس اشاره نمود و اظهار داشت: روز قدس، روز احیاء اسلام و روز مقابله مستضعفان با مستکبران و روز همت مسلمان جهان برای نجات قدس است.

 

وی افزود: قضایای غزه حقانیت تشکیل جبهه مقاومت را نشان داد و در غزه جلوه ایستادگی در برابر دشمن را شاهد هستیم.

 

ره انجام به تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: اسرائیل هم در حفاظت از خود دچار بحران است و هم در بیرون آمدن از بحران دچار بحران است و در هر دو صورت شکست خورده است، آن شاءا… مردم همیشه در صحنه بخش ضیابر به منظور حمایت از مردم مظلوم فلسطین با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس تمامی نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد.

 

وی با قدردانی از زحمات همه مسئولین، شورای اسلامی شهر و روستا و دهیاران بخش بر حضور فعال و مشارکت در برنامه ها تاکید کرد و گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس روز جمعه ۱۷ فرودین مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از جلوی مسجد آیت الله ضیابری به سمت گلزار شهدای بخش برگزار می گردد

About مدیر خبر1

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …