چاپ مطلب چاپ مطلب

سرپرست بخشداری ضیابر: گلزار مطهر شهدا نماد عزت و سربلندی کشور و کانون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه

سرپرست بخشداری ضیابر:

 

گلزار مطهر شهدا نماد عزت و سربلندی کشور و کانون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه

 

ارشاد ره انجام سرپرست بخشداری ضیابر در جلسه ساماندهی گلزار شهدا و آرامستان ضیابر که با حضور فرماندهان حوزه مقاومت بسیج و نیروی انتظامی و روسای شورای شهر و بخش و دهیاری نوپاشان و هیات امنای آرامستان در محل دفتر بخشداری برگزار شد، با بیان اینکه گلزار مطهر شهدا نماد عزت و سربلندی کشور و کانون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، تاکید کرد: یکی از وظایف اصلی ما مسئولین پاسداری از ارزش های انقلاب و نظام و حفظ و حراست از گلزارهای شهدا و احترام به خانواده شهدا است.

 

ره انجام‌افزود: خانوادهای معظم شهدا و ایثارگران، صاحبان اصلی نظام و انقلاب هستند، زیرا امنیت و آرامش کشور مدیون جانفشانی های آنان است، لذا ساماندهی گلزار شهدا باید یکی از اولویت های اصلی کاری ما مسئولین در حوزه شهری و روستایی باشد.

 

سرپرست بخشداری ضیابر در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع آرامستان ضیابر اشاره نمود و با تاکید بر این که تعامل و همکاری در ساماندهی آرامستان ضروری است، گفت: براساس ماده ۵۵ قانون شهرداری ها، شهرداری ضیابر باید نسبت به ارائه خدمات و ساماندهی آرامستان اقدام نمایند.

 

در این نشست پس از ارائه نکته نظرات اعضای حاضر تصمیماتی جهت اجراء اتخاذ گردید

About مدیر خبر1

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *