چاپ مطلب چاپ مطلب

سرپرست بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت بیش از ۹ هزار بیمار بستری در نه ماهه اول سالجاری

سرپرست بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت
بیش از ۹ هزار بیمار بستری در نه ماهه اول سالجاری
دکتر گلچین سرپرست بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت اعلام کرد که تعداد ۹۹۱۵ بیمار در نه ماهه اول سالجاری دراین بیمارستان بستری شدند.
دکتر گلچین سرپرست بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت با اشاره به اینکه بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت تنها بیمارستان ملکی تامین اجتماعی در سطح شهر رشت می باشد گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون تعداد ۹۹۱۵  بیمار در این بیمارستان بستری شده اند که  از بین آنان ۹۰۶۲  نفر مشمول بیمه تامین اجتماعی، ۷۵۰  نفر داری بیمه خدمات درمانی و مابقی فاقد بیمه می باشند.

دکتر گلچین بیان کرد : بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) یک بیمارستان جنرال در سطح استان می باشد که در حال حاضر با دارا بودن تخصصهای کودکان، ارولوژی، ارتوپدی، چشم،گوش و حلق و بینی ، زنان و زایمان، داخلی، جراحی عمومی، عفونی، جراحی مغز و اعصاب، داخلی مغز و اعصاب، قلب، فوق تخصص ریه و فوق تخصص گوارش به بیمه شدگان خدمات درمانی  ارائه می نماید.

دکتر گلچین در ادامه گفت: سالانه حدود ۲۸۴ هزار  بیمار به بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت  مراجعه می کنند که از این تعداد حدود ۲۷۰هزار  نفر بیمار سرپایی  و  ۱۳۵۰۰  نفر  بیمار بستری می باشند.

وی افزود: ارائه خدمات درمانی در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت برای بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی رایگان بوده و همچنین این بیمارستان  با سایر بیمه  مانند بیمه های روستایی، کارمندان دولت، بیمه ایرانیان، سایر  اقشار، کمیته امداد و نیروهای مسلح نیز طرف قرارداد می باشد.

شایان ذکر است: بیماران فاقد پوشش بیمه درمانی می توانند با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیک غیر حضوری تامین اجتماعی به آدرس eservices.tamin.ir  نسبت به ثبت نام اقدام نموده و خود را بیمه نمایند

About مدیر خبر1

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …