چاپ مطلب چاپ مطلب

سرپرست توسعه سرمایه انسانی مخابرات: طنین ارتباط هشت‌بهشت (طاها) جایگزین خدمات اول شد

سرپرست توسعه سرمایه انسانی مخابرات:

طنین ارتباط هشت‌بهشت (طاها) جایگزین خدمات اول شد

 

همای خبر:سرپرست توسعه سرمایه انسانی شرکت مخابرات ایران گفت؛ قرارداد شرکت “طنین ارتباط هشت بهشت” (طاها) با کارکنان خود، منطبق بر قانون کار و در استمرار قرارداد آن‌ها با خدمات اول است‌.

به گزارش همای خبر، به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، سرپرست توسعه سرمایه انسانی شرکت مخابرات ایران، با ابراز اطمینان از یک همکاری مؤثر و بی‌دغدغه در قرارداد جدید نیروهای شرکتی گفت: جایگزینی قرارداد نیروهای شرکت خدمات اول با شرکت طنین ارتباط هشت بهشت (طاها)، منطبق بر قانون کار و از منظر کلی، به نفع کارکنان شرکتی مخابرات است.

 

کارکنان شرکت خدمات اول، در اسفندماه جاری، با تدبیر شرکت مخابرات ایران و با هدف بهبود وضعیت قرارداد ها، از اول سال ۱۴۰۳ هجری خورشیدی، درقرارداد شرکت طنین ارتباط هشت بهشت (طاها) قرارخواهند گرفت که این جابجایی، به انتشار بعضی شایعات نادرست در برخی رسانه‌ها انجامیده بود‌.

 

در همین راستا، خبرنگار اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران به سراغ علی مطهری، سرپرست توسعه سرمایه انسانی شرکت مخابرات ایران رفت و با او به گفت‌وگو نشست تا از ابعاد این تغییر و تحول، اطلاعات بیشتری دریافت و منتشر کند.

 

مطهری در این گفت‌وگو، با تأکید بر این‌که با تغییر قرارداد شرکت خدمات اول به شرکت طاها، هیچ تغییری در شرایط کاری کارکنان ایجاد نمی‌شود و با برنامه ساماندهی که در سال ۱۴۰۳ خواهیم داشت در بخش‌هایی شرایط کارکنان مناسب‌تر نیز خواهد شد، گفت: تمام معوقات، بیمه تکمیلی و مسائل مختلف مربوط به کارکنان خدمات اول، همزمان و پس از انتقال به شرکت طاها، پیگیری و پرداخت خواهد شد و امور مربوطه همچنان استمرار خواهد یافت.

 

وی با تأکید بر اینکه همکاران نگران تعهدات گذشته از بابت انتقال قرارداد به شرکت جدید (طاها) نباشند، افزود: با توجه به این‌که شرکت مخابرات ۴۹ درصد سهام شرکت خدمات اول را داراست و پرونده قراردادها تا تسویه نهایی با کارکنان و مخابرات مفتوح است

 

سرپرست توسعه سرمایه انسانی با اعلام این‌که تمامی موارد جامانده قابل پی‌گیری است، گفت: تغییر در شرکت پیمانکاری طرف قرارداد، یک موضوع طبیعی و مرسوم در شرکت مخابرات ایران است.

 

وی ادامه داد: شرکت طنین ارتباط هشت بهشت (طاها) یک شرکت وابسته به مخابرات است که ۴۹ درصد سهام آن به شرکت مخابرات ایران، ۴۹ درصد به تعاونی مصرف کارکنان مخابرات ایران و دو درصد دیگر آن به تعاونی مسکن مخابرات تعلق دارد که نشان می‌دهد شرکت طاها بیشتر از شرکت خدمات اول، به مجموعه اصلی مخابرات تعلق دارد.

 

مطهری با تأکید بر اینکه در قرارداد هیچ گونه کاهش حقوق و مزایایی برای همکاران وجود ندارد و مواردی که هم لازم باشد در قرارداد الحاق می‌شود، افزود: تمامی همکاران شرکت با امضای قرارداد جدید بر اساس قانون کار همکاری خود را با مخابرات ادامه می‌دهند و طبیعی است که موارد جزئی اشتباه و یا اشکالات احتمالی، قطعاً قابل اصلاح هستند.

 

وی با بیان اینکه بر اساس قانون کار، تمامی کارکنان باید برای همکاری با شرکت خود دارای قرارداد باشند، افزود: امکان ادامه قرارداد با شرکت خدمات اول، به‌‌رغم تلاش‌های انجام‌شده، میسر نشد و شرکت طاها جایگزین شد.

 

سرپرست توسعه سرمایه انسانی شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه شرکت طاها تجربه سال‌ها همکاری با مخابرات در بخش‌های مختلف پیمانکاری را دارد، گفت: بررسی‌های لازم برای انتخاب این شرکت برای قبول تعهدات به کارکنان صورت گرفته و هیچ نگرانی در زمینه قرارداد جدید وجود ندارد ضمن اینکه در بخش‌هایی، شرایط کارکنان، مناسب‌تر از گذشته هم خواهد بود.

 

وی در زمینه تبدیل وضیعت کارکنان شرکتی هم گفت: شرکت مخابرات در صورت تصویب قوانین خاص بالادستی مرتبط برای تبدیل وضعیت نیروهای پیمانکار توسط نهادهای تصمیم‌گیر، به تکالیف قانونی خود عمل خواهد کرد و تغییر پیمانکار، هیچ خللی در این‌گونه تصمیمات قانونی مراجع ذی‌صلاح، ایجاد نخواهد کرد.

 

مطهری افزود: تبدیل وضعیت ایثارگران هم طبق روند جاری ادامه دارد و ایثارگران نیز با شرکت طاها قرارداد می‌بندند و هر زمان که تبدیل وضعیت صورت گرفت ازشرکت طاها منفک و به قرارداد مستقیم مخابرات درمی‌آیند

About مدیر خبر1

Check Also

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو   ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادرتی ایران (ایران …