چاپ مطلب چاپ مطلب

سرپرست جدید جمعیت هلال احمر شهرستان رضوانشهر معرفی شد

با حضور مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان در محل فرمانداری رضوانشهر سرپرست جدید هلال احمر این شهرستان معرفی شد.

همای گیلان، به گزارش روابط عمومی فرمانداری رضوانشهر، محمد مهدی مظفری در این آیین از زحمات الماسی رئیس سابق طی دوره مسئولیت و همچنین آقای ستوده که چند ماهی عهده دار این مسئولیت در شهرستان بودند تقدیر نمود و اظهار کرد: هلال احمر به عنوان یک نهاد مهم و تاثیر گذار در راستای امداد رسانی در مواقع بحرانی و حساس دارای اهمیت و جایگاه مهمی است که این امر با هم افزایی محقق خواهد شد.

وی گفت: خدمت در جمعیت هلال احمر بسیار ارزشمند است و برای بنده باعث افتخار است که به عنوان یک نیروی داوطلب در این نهاد تلاش می نمایم.

فرماندار رضوانشهر گفت: نقش تاثیر گذار نیروهای امدادی در هلال احمر باید مورد تکریم و قدردانی قرار گیرد، نیروهایی که با خلوص نیت در جهت امداد رسانی به حادثه دیدگان و مردم از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

مظفری همچنین با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه و محور پونل به خلخال خواستار احداث پایگاه امدادی پونل و انباری امدادی در این شهرستان شد.

وی اقدامات و فعالیت های جمعیت هلال احمر شهرستان را قابل تقدیر دانست و ابراز امیدواری نمود: همکاری و تعامل در برنامه های شهرستان حضور در صحنه و استفاده حداکثری از همه ظرفیت ها و جدیت و مطالبه گری در اولویت کاری رئیس جدید هلال احمر قرار گیرد.

مهدی ولی پور مدیر عامل هلال احمر استان نیز از حمایت های فرماندار و مجموعه شهرستانی با این نهاد تشکر نمود گفت: در صورت تامین زمین احداث پایگاه امدادی و انبار امدادی که یکی از نیازهای شهرستان است انجام خواهد شد.

در پایان ضمن تقدیر از زحمات چندین ساله آقای غضنفر الماسی و همچنین چند ماهه آقای ستوده در این نهاد، آقای محمد حسین منجی آزاد به عنوان سرپرست جدید هلال احمر این شهرستان معرفی شد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …