چاپ مطلب چاپ مطلب

سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت : نامه عدم احراز محمدپور از سوی حراست شهرداری رشت به شورا ارسال شد

سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت :

نامه عدم احراز محمدپور از سوی حراست شهرداری رشت به شورا ارسال شد

سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت گفت: نامه عدم احراز محمد رسول محمدپور ، سرپرست پیشین روابط عمومی شورای رشت ۱۰ روز قبل از سوی حراست شهرداری رشت به شورا ارسال شده بود و ادامه فعالیت وی خلاف قانون بود.

همای خبر- نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت، حسین شیرگیرکار با اشاره به برخی از حواشی ایجاد شده پیرامون برکناری محمد رسول محمدپور سرپرست پیشین روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت اظهار کرد: نامه عدم احراز محمد رسول محمدپور برای جایگاه مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شورای شهر رشت در تاریخ ۴ تیرماه سال ۱۴۰۳ از سوی حراست شهرداری رشت به شورا ارسال شد و بر اساس آن نامه ادامه فعالیت وی در جایگاه سرپرست روابط عمومی شورا خلاف مقررات است .

وی با بیان اینکه محمدپور از تاریخ ۹ آبان ۱۴۰۲ به عنوان سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت انتخاب شده بود تصریح کرد: محمدپور طی دو دوره سه ماهه به عنوان سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت فعالیت داشت و بر اساس آن باید در این باره مجددا تصمیم گیری می شد.

About نسرین عشقی

Check Also

پیام دکتر کارگرنیا رئیس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی و شهرداران شهرهای مراکز شهرستان های گیلان به مناسبت روز شهرداری ها و دهیاری ها

پیام دکتر کارگرنیا رئیس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی و شهرداران شهرهای مراکز شهرستان های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *