چاپ مطلب چاپ مطلب

سرپرست سازمان آتش‌نشانی رشت: نبود درپوش گاز شهری عامل انفجار ساختمان پزشکان رشت / مصدومیت ۲ نفر

همای گیلان:سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی رشت گفت: نبود درپوش گاز شهری و باز بودن شیر گاز عامل انفجار ساختمان تجاری پزشکان رشت شد.

خبرگزاری فارس: نبود درپوش گاز شهری عامل انفجار ساختمان پزشکان رشت / مصدومیت 2 نفر

  بابک رمضانی پیش از ظهر امروز در جریان بررسی وضعیت انفجار شب گذشته ساختمان تجاری پزشکان سه‌راه حاجی‌آباد این شهر اظهار کرد: باز بودن شیر گاز و نبود درپوش گاز موجب تجمیع گاز و در نهایت انفجار مهیب شد.

وی با بیان اینکه حادثه انفجار در طبقه چهارم آپارتمان ۱۱ واحده تجاری رخ داده‌است، تصریح کرد: سهل‌انگاری در این حادثه نقش مهمی داشته‌است.

این مسئول برآورد میزان خسارت را در دست بررسی عنوان کرد و گفت: در حادثه انفجار شب گذشته هر ۱۱ واحد آپارتمان تجاری مذکور به همراه یک بانک، دو خودروی سواری در حال حرکت و دو باب مغازه دچار آسیب شدند.

وی شکستگی و تخریب دیوار، پنجره و در و … را از دیگر خسارت ناشی از انفجار شب گذشته در ساختمان تجاری پزشکان رشت ذکر کرد و یادآور شد: در این حادثه دو شهروند از ناحیه سر و صورت دچار مصدومیت شدند و به بیمارستان انتقال یافتند.

رمضانی دقت نسبت به ایمنی وسایل گازی و برقی را مورد تأکید شهروندان قرار داد و یادآور شد: هرگونه سهل‌انگاری در این زمینه می‌تواند خسارت جبران‌ناپذیری به دنبال داشته‌باشد.\\فارس

 

About سردبیر

Check Also

جلسه کارگروه ساماندهی سگ ها ی بلاصاحب با حضور دادستان محترم جناب آقای دکتر کرمی و کلیه شهرداران شهرستان لنگرود در سالن کنفرانس شهرداری لنگرود برگزار گردید

جلسه کارگروه ساماندهی سگ ها ی بلاصاحب با حضور دادستان محترم جناب آقای دکتر کرمی …