چاپ مطلب چاپ مطلب

سرپرست شهرداری رشت :برنامه ریزی برای موارد قابل توجه در بودجه سال ۹۴

همای گیلان:در نشست شورای معاونین شهرداری رشت ، سرپرست شهرداری بر لزوم برنامه ریزی صحیح تا پایان سال تاکید نمود و گفت : با توجه به زمان باقی مانده تا پایان سال باید تمهیدات لازم و برنامه ریزی های اصولی انجام پذیرد .

index
کریم سرپرست بر موارد قابل توجه برای تنظیم بودجه سال ۹۴ اشاره نمود و خواستار همکاری تمامی معاونین و حوزه های مختلف جهت تدوین بودجه گردید.

وی افزود : به دنبال چراها برای انجام نشدن بعضی از امورات نیستیم بلکه می خواهیم با یاری یکدیگر از این زمان باقی مانده تا پایان سال به نحو احسن استفاده نماییم و خروجی مطلوبی داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت در ادامه رحمتی معاون اداری و مالی نیز به اقدامات انجام پذیرفته در راستای اجرای طرح مکانیزه ممیزی اشاره نمودند .

وی ضمن ارائه  گزارشی از وضعیت درآمد و هزینه شهرداری رشت ، جذب  منابع مالی جدید برای افزایش درآمد شهرداری را ضروری دانست.

در ادامه رسولیان سرپرست حوزه معاونت فنی و عمرانی نیز درخصوص اجرای طرح ضربتی آسفالت در محدوده منطقه چهار شهرداری گفت: اجرای طرح ضربتی آسفالت در حوزه منطقه چهار به زودی آغاز می گردد.

ایشان درخصوص اتمام فاز دو زمین فوتبال سلیمانداراب در آینده ای نزدیک– ایجاد پیاده راه در مسیر خیابان میرزا کوچک- اتمام آسفالت مسکن مهر طی روزهای آتی نیز مطالبی بیان نمودند.

در ادامه هر یک از معاونین خدمات شهری- حمل و نقل و ترافیک- معماری و شهرسازی نیز به ارائه گزارش درخصوص برنامه های پیش رو تا پایان سال جاری پرداختند.

About

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …