چاپ مطلب چاپ مطلب

سرپرست فرمانداری تالش در جلسه کمیته برنامه ریزی؛اختصاص ۲۳۱ میلیارد تومان اعتبار به تالش

سرپرست فرمانداری تالش در جلسه کمیته برنامه ریزی؛اختصاص ۲۳۱ میلیارد تومان اعتبار به تالش

✨سرپرست فرمانداری تالش از اختصاص ۲۳۱ میلیارد تومان اعتبار در قالب ۱۷۱ پروژه به شهرستان تالش خبر داد.

✨به گزارش روابط عمومی فرمانداری تالش ، فرامرز مرجانی در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان که با حضور نماینده سازمان برنامه و بودجه و مسئولین ذیربط در سالن فرمانداری برگزار شد ،اظهارکرد: در قالب کمیته اول ۲۳۱ میلیارد تومان اعتبار برای اجرا و بهره‌برداری از ۱۷۱ پروژه در شهرستان تالش اختصاص یافت.

✨سرپرست فرمانداری تالش با بیان‌اینکه سال گذشته در قالب کمیته اول برای ۱۷۱پروژه؛ ۱۷۰ میلیارد تومان اختصاص یافته بود، افزود: اختصاص اعتبار برای پروژه‌های تالش در سال جاری نسبت به سال گذشته، ۳۶درصد رشد داشته و افزایش آن ۶۱ میلیارد تومان بوده است.

✨وی تصریح‌کرد: از محل متوازان ۷۲ میلیارد تومان، از محل ۳ درصد نفت و گاز ۸۷ میلیارد تومان و از محل تملک دارایی ۷۱ میلیارد تومان به شهرستان تالش اختصاص یافت.

✨مرجانی با اشاره به اینکه سال گذشته در قالب کمیته دوم ۸ و نیم میلیارد تومان برای اجرای پروژه ها در تالش اختصاص یافت، ادامه داد: سال گذشته مجموع اعتبارات اختصاص یافته به تالش از منابع تملک دارایی و متوازن و سایر منابع ۲۲۴میلیارد تومان بود.

✨سرپرست فرمانداری تالش افزود: آخرین میزان تخصیصی اعتبارات در سال گذشته از محل های تملک دارایی یک، استانی ۲ و ۳ درصد نفت و گاز به شهرستان تالش، ۱۶۰ میلیارد تومان بود.

✨مرجانی خاطرنشان‌کرد: با اعتبارات توزیع شده از منابع مختلف در شهرستان تالش، سال گذشته ۷۰ درصد پروژه‌ها که ۱۱۵ پروژه را شامل می‌شد اجرا و به بهره‌برداری رسید./انتهای خبر

 

About مدیر خبر1

Check Also

بمناسبت فرا رسیدن روز آتش نشانی و خدمات مراسم تجلیل از پرسنل آتش نشانی شهرداری کومله

بمناسبت فرا رسیدن روز آتش نشانی و خدمات مراسم تجلیل از پرسنل آتش نشانی شهرداری …