چاپ مطلب چاپ مطلب

سرپرست فرمانداری رشت، تاکید کرد؛ دهه فجر بهترین فرصت برای معرفی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی

سرپرست فرمانداری رشت با تاکید برای تلاش شبانه روزی مسئولین برای خدمت به مردم، افزود: دهه فجر بهترین فرصت برای معرفی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

همای خبر به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت، دکتر حمید رضا امام پناهی صبح امروز در دومین روز از آغاز دهه مبارک فجر و در گلزار شهدای لشت نشاء ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و امام راحل اظهار کرد: مهمترین مزیت حضور در گلزار شهدا تجدید پیمان با آرمان های شهیدان و امام راحل بوده و حسن آن ندای وحدت برای حفظ انقلاب است چرا که وحدت مهم ترین پیام شهدا و امام شهیدان بوده است.

سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه، دشمنان نظام هیچگاه تصور نمی کردند از عمر انقلاب ۴۳ سال بگذرد، گفت: در پیروزی انقلاب امام با نفوذ فکری و معنوی خود در دل انقلابیون توانست انقلاب را به پیروزی برساند و امروز وارد ۴۴ سال از این انقلاب می شویم.

امام پناهی با اشاره به اینکه، از ابتدای انقلاب تاکنون دشمنان انواع توطئه ها را علیه کشور ما به کار بستند، افزود: جنگ هشت ساله را به کمک کشورهای منطقه بر ما تحمیل کردند تا بتوانند در کوتاهترین زمان انقلاب را شکست دهند که مردم نیز با تمام وجود خود آمدند و از این انقلاب حمایت و نقشه های توطئه گران را نقش بر آب کردند.

وی با بیان اینکه، مردم به پشتوانه امام و بعد از آن به رهبری مقام معظم رهبری در مسیر حرکت انقلاب قرار گرفتند، تصریح کرد: خون شهدا سبب شد تا مردم با تمام وجود از رهبری زمان خود حمایت کنند.

نماینده عالی دولت در مرکز استان با تاکید بر اینکه ایام دهه فجر بهترین فرصت برای معرفی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است افزود: می بایست با همه توان خود و همه دستگاه‌های اجرایی با شهدا هم‌پیمان شده و تجدید میثاق کرده تا با تمام قدرت و روایت‌گری انقلاب اسلامی و خدمت جهادی به جامعه‌ای که شایسته بهترین‌هاست به بهترین شکل ادا و اجرا شود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به همه محدودیت هایی که وجود داشت امسال ۷۵۰ میلیارد تومان پروژه های عمرانی و بخش خصوصی در شهرستان رشت به بهره برداری می رسد.

سرپرست فرمانداری رشت در پایان این مراسم با حضور در گلزار شهدای لشت نشاء حضور و با قرائت فاتحه و اهدای گل، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …